23 Reacties

7 maanden geleden

Echo op 5w 1d toen in het bloedverlies had

7 maanden geleden

Echo vandaag op 5w 6d

7 maanden geleden

Mijn echo zag er net zo uit op 5w en 4 dagen ... ik weet er niet genoeg van .. hcg is toch mooi gestegen? Progesteron testen ze bij mij precies niet.

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Mijn echo zag er net zo uit op 5w en 4 dagen ... ik weet er niet genoeg van ...
Ze vinden dat mijn hcg tussen 16/4 en 19/4 zeker (meer dan) verdubbeld moest zijn, wat het niet is. Ze waren vandaag niet echt positief over mijn bloedresultaten :(

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ze vinden dat mijn hcg tussen 16/4 en 19/4 zeker (meer dan) verdubbeld moes ...
Hm hopelijk snel toch goed nieuws ..

7 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Hm hopelijk snel toch goed nieuws ..
Het blijft maar aanslepen.. de bloeding was op 5w 1d, vandaag ben ik 5w 6d. Dinsdag opnieuw gaan, ben dan 6w 3d en waarschijnlijk het einde van die week ook nog eens.. tegen dat er HOPELIJK veel duidelijkheid is, ben ik al bijna 7w. Die onwetendheid is echt vreselijk!

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Het blijft maar aanslepen.. de bloeding was op 5w 1d, vandaag ben ik 5w 6d. ...
😔

7 maanden geleden

Ik moest mijn vorige keer (nog voor m’n miskraam) op vroege echo op net geen 6 weken. Ze zagen toen enkel een vrucht- en dooierzakje en verder niets… een week vol stress had ik, maar een week later kregen we opeens een vruchtje met hartje te zien en werd ik een weekje teruggezet. Ik heb uiteindelijk wel helaas een miskraam gehad, maar dat heeft niets te maken met het verhaal die ik je wil delen. Probeer nog niet te veel te stressen en te doemdenken, voor je effectief weet hoe het zit. Ik weet dat dit alles behalve makkelijk is, maar het maakt je zo ziek vanbinnen om continu stress te hebben en de uren lijken dan dagen en de dagen lijken weken. Probeer nog eventjes te ‘genieten’ en te denken aan alles wat goed gaat. Ik duim voor je 💗🙏

7 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik moest mijn vorige keer (nog voor m’n miskraam) op vroege echo op net gee ...
Ze zijn de ene moment heel positief en dan weer negatief. Dat vind ik vooral zwaar. Dr. Deckers doet haar best en heeft me er deze ochtend vroeg bijgenomen, maar het is steeds zo onduidelijk (ook voor hun). Ik verlies bloed, maar progesteronwaarde wordt opeens goed. Ze bereiden ons voor op het ergste, de waarden verdubbelen opeens meer dan wat ze hadden verwacht. De echo ziet er oké uit, maar de bloedwaarden zijn nu niet goed.. en alles wordt ook steeds wat uitgesteld en steeds opnieuw wachten om dan toch positief nieuws te krijgen, terug hoop te krijgen om dan negatief nieuws te krijgen..

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ze zijn de ene moment heel positief en dan weer negatief. Dat vind ik voora ...
Oh ik ga ook naar Lucas! (Deels bij dr Deckers voor ons traject, maar keer altijd terug naar Dr Rombaut, omdat zij zoooo lief is!!) Ik duim voor je, ik weet helemaal dat het niet makkelijk is 🥹 Zal je toevoegen, je mac me altijd sturen als je er nood aan hebt 💗

7 maanden geleden

Reactie op Justine96

Oh ik ga ook naar Lucas! (Deels bij dr Deckers voor ons traject, maar keer ...
Ik word nu helemaal opgevolgd door Dr. Deckers aangezien we niet weten welke kant het uitgaat. Zij heeft ook de terugplaatsing gedaan bij mij. Hoop gewoon dat er dinsdag meer duidelijkheid is en de onzekerheid stopt.

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik word nu helemaal opgevolgd door Dr. Deckers aangezien we niet weten welk ...
Laat eens wat weten he!

7 maanden geleden

Als je denkt dat het niet meer gekker zou kunnen…

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Oh tweeling?? 🙈

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Oh tweeling?? 🙈
Ja. Blijkbaar 🙊 De gynaecoloog weet het ook allemaal niet meer 😅beiden met een kloppend hartje 🥰 Die consultatie begon met “vorige keer was je waarde niet zoveel gestegen in vergelijking met voordien, we hadden een hogere stijging verwacht” en dat ging naar “ik zie twee dooierzakjes. En twee embryo’s met kloppend hart”. En op het einde “ik weet niet wat ik hier nog moet verwachten, maar dit is echt het vreemdste begin van een zwangerschap dat ik al heb meegemaakt”

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Waaaauw!!!! Een tweeling! Dit is echt een heel bizar verhaal, maar wel met een leuke wending nu (hoop dat dat voor jou toch ook zo is 😉). Genieten! Proficiat 🧡

7 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Waaaauw!!!! Een tweeling! Dit is echt een heel bizar verhaal, maar wel met ...
Ja. Niet normaal en dit hadden wij en de gynaecoloog ZEKER niet verwacht 🤣 Voor ons is een tweeling ook welkom, zal wel een extra grote aanpassing zijn ook qua spullen en plaats etc.. dank je wel 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ja. Niet normaal en dit hadden wij en de gynaecoloog ZEKER niet verwacht 🤣 ...
In elk geval gefeliciteerd 🥳

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ja. Blijkbaar 🙊 De gynaecoloog weet het ook allemaal niet meer 😅beiden m ...
Het moet niet altijd simpel zijn hé, speciaal mag ook eens 🙈🙈 Zal ook wel een ' goed' verhaal zijn om later te vertellen. Maar echt super om te horen dat alles nu goed verloopt 🥰🥰 en maak u maar klaar voor niet 1 maar 2 ukkie's 🙈

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Het moet niet altijd simpel zijn hé, speciaal mag ook eens 🙈🙈 Zal ook we ...
Da’s waar. Al ging het wel leuk zijn als het eens simpel ging met heel het traject dat vooraf ging al.