6 Reacties

één maand geleden

Ja hoor herkenbaar, maar vooral naar mijn 2 kinderen. Ik was een maand terug enorm ziek en kon niet voor hen zorgen hoe dat moest. Toen ben ik ook een paar keer in tranen uitgebarsten. En nu nog het minste waar ze mee thuis komen, kan ik soms huilen.

één maand geleden

Ik moest huilen toen het geluid op qmusic werd geraden… was er zo van aangedaan 😂😂😂😂

één maand geleden

Hier ook echt emotioneel.. Zou soms gewoon in huilen kunnen uitbarsten. De rest van mijn zwangerschap eerder beperkte moodswings gehad en nu.. Een foto dat niet in een kader past? Zo geïrriteerd dat ik wel kan huilen. Had aardbeien en meloen gekocht die niet te vreten waren, echt kwaad en huilen.

één maand geleden

Ik heb het ook. Ik was geirriteerd en lastig omdat mijn partner te plakkerig is, mij teveel ‘schat’ noemde en teveel aan mijn buik komt. Voel me tegelijk oncomfortabel met mijn zware benen en het vermoedelijk 20 kilo zwaarder te zijn… Het maagzuur die de keel prikkelt en me een ongemakkelijk gevoel geeft. Even kort uitbarsten en wenen lucht op. Het is gewoon ook best zwaar en spannend… het einde nadert… en tegelijk hebben we nog veel te doen…

één maand geleden

Vrijdag had ik een ‘arbeidsongeval’ met een kat van een cliënt tijdens een dierenartsbezoek. Die had haar klauw vol in m’n hand gezet en daarbij een pees geraakt. Ik was zo geschrokken van dat beest, want die was helemaal niet gewoon om andere mensen te zien dan zijn ene baasje, laat staan een transportbench en een dierenarts. De kat werd tijdens het consult ‘levensgevaarlijk’ genoemd en na het incident waar wij allesdrie wel goed aan ‘t bloeden waren, was de dierenarts ferm bezorgd over me en heeft die me heel erg bang gemaakt. Ik heb de rest van de namiddag gehuild en niet meer kunnen presteren.. Haha!

één maand geleden

Ik moest wenen omdat ik te lang in de rij moest wachten in de apotheek 😂😂