Vanaf hoeveel weken gaan jullie de eerste echo afnemen? Ik heb een afspraak staan op 6 weken en 2 dagen maar nu twijfel ik of dit wat te vroeg is. Ik lees dat 7 weken iets beter is, klopt dat?
Mn eerste echo was op 7w+1d, goeie hartactiviteit en alles was zoals moest. App zei 02/12 als uitgerekende geboortedatum en das er knal op 😋
Volgende echo op 28 mei. Ben dan 13w+2d.
Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad (5w+5d), er was enkel een vruchtzakje en een mini embryo te zien. Volgende maandag moet ik terug, en zou er een hartslag zijn. Bij ons is het wel via IVF.
Net terug van eerste echo op 6w + 4, alles perfect en hartje klopte mooi zoals zou moeten 😍 Volgende echo is pas met 12 weken, is dit bij jullie ook zo? Onze eerste echo was wat vroeger omdat het via IVF is, maar had niet gedacht dat het nu zo lang wachten zou zijn. Vind ik toch spannend weer.
Net terug van eerste echo op 6w + 4, alles perfect en hartje klopte mooi zo ...
Doordat ik een bbz had, mochten wij op 5w en op 6w gaan. Dan was de volgende keer normaal ook 12w, maar de gynaecoloog heeft er nog eentje op 9w bijgenomen.
Net terug van eerste echo op 6w + 4, alles perfect en hartje klopte mooi zo ...
Ik zit ook in een IVF traject en word wekelijks opgevolgd vanaf er een positieve bloedafname is was. De laatste keer zal zijn op 9w en 3d tot de NIP test op 23 mei. Ik ben wel nog medicatie aan het nemen aangezien ik in een kunstmatige cyclus zwanger ben geworden 😊