116 Reacties
7 maanden geleden
Hoeveel betalen jullie voor de eerste echo?
Ik betaalde 62 euro
7 maanden geleden
Net mijn eerst echo gehad. Ben minder lang dan ik zelf dacht. Vruchtje ziet er goed uit, maar nog geen hartslag. Binnen twee weken mag ik teruggaan. Afwachten dus...
7 maanden geleden
Reactie op Silkiewilkie
Net mijn eerst echo gehad. Ben minder lang dan ik zelf dacht. Vruchtje ziet ...
Bij mij ook! Ik heb 30/04 een nieuwe afspraak.
7 maanden geleden
Hier 29/04. Lijkt nog zoo lang 🙈
7 maanden geleden
Wanneer was je laatste menstruatie?
7 maanden geleden
Reactie op Silkiewilkie
Wanneer was je laatste menstruatie?
Ja inderdaad 🥹 ik heb wel wat onderzoek gedaan en blijkt dat het echt oké is dat het hartje nog niet klopt, dus hopelijk is dat ook zo 🙏🏽 mijn laatste menstruatie was op 04/03! Jij?
7 maanden geleden
Ja inderdaad 🥹 ik heb wel wat onderzoek gedaan en blijkt dat het echt oké ...
24/02. Als ik vanaf daar tel was ik nu bijna 8 weken. Maar had een late eisprong op 24/03 pas. Via basale lichaamstemperatuur gemeten. Als ik vanaf dan tel, ben ik dit weekend pas 6 weken. Dus zit wel twee weken verschil op. Klopt zeker dat het gewoon te vroeg was. Zag er voor de rest alles goed uit? Bij mijn eerste kindje was ik voorbij de 6 weken dacht ik bij de 1ste echo.
7 maanden geleden
Reactie op Silkiewilkie
24/02. Als ik vanaf daar tel was ik nu bijna 8 weken. Maar had een late eis ...
Dan is het inderdaad wel vroeg inderdaad. Ik denk dat het al goed is dat het zakje gevuld is. Ik dacht persoonlijk ook dat ik al verder was, het kan zo verwarrend zijn 😩 en het was bij mij gelukkig ook gevuld en er is een dikke baarmoederwand aanwezig dus das ook oké maar het is toch eng allemaal. Hopelijk krijgen we wat meer zekerheid bij de volgende echo.
7 maanden geleden
Dan is het inderdaad wel vroeg inderdaad. Ik denk dat het al goed is dat he ...
Goede hoop! En alles op een goede echo. We manifesteren een mooie echo en dan komt dat goed. Postief blijven denken. ✳️
7 maanden geleden
Gisteren eerste echo op blijkbaar 6 weken en 1 dag. Niet zo veel te zien maar wel mooie hartactiviteit te horen🙂. Ietsje minder ver dan gedacht maar wel een geruststelling na ons miskraam van in januari met een lange nasleep van 6 weken bloedverlies..
7 maanden geleden
Reactie op Nele 1986
Ik krijg mijn eerste echo op 6 mei op 7 weken en 2 dagen. Mijn gynaecoloog ...
We lopen gelijk 🤗 Ook 6mei, als alles goed loopt ben ik dan (naar eigen berekening) 7w3 😄
7 maanden geleden
Hallo iedereen, ik heb laatste menstruatie gekregen van 19/2 tot 24/2 dus was dan ook de laatste keer dat ik ze heb gekregen 15/3 zou ik ze opnieuw moeten krijgen. Maar ben al 35 dagen overtijd.
ben vandaag naar de gynacoloog geweest om de 1e echo en er was niet zoveel te zien / horen. De dokter had op hoorhand de berekening gemaakt dat ik naar de 8 weken zou gaan.. wat me verbaasde want volgends de app zou ik vandaag 6 weken 5 dagen zijn.
En bij de eerste echo leek het niet 8 weken te zijn! Dus bij de meting kwam hij op 6 weken 1 dag uit.
En denkt hij dat de baby al 2 weken dood in de buik zit :-(
Maar omdat ik bleef twijfelen dat ik zover niet kon, en naar het berekenen van mijn menstruatie en eiersprong dat ik toch maar op die 6 weken kom en geen 8 weken.
De dokter een week wilt wachten en het volgende week opnieuw wilt bekijken op de echo of de baby dan wel of niet gegroeid is, en of er dan op 7 weken 1 dag ee. Hartslag te zien/horen is...
Want denken jullie? Heeft de dokter gelijk? En moet ik niet blijven hopen dat het gewoon te vroeg was? En het onder ogen zien dat de baby dood in de buik zit :-(
7 maanden geleden
Reactie op chiara-jeff
Hallo iedereen, ik heb laatste menstruatie gekregen van 19/2 tot 24/2 dus w ...
Volgens de app en berekeningen ben ik vandaag 6w1 en mijn regels waren 6/03 tot 10/03 dus het zou me eerlijk gezegt verbazen dat je nu rond deze week zit… ik hoop natuurlijk dat je eisprong gwn vele later is gevallen dan je vermoed, wacht het nog eventjes af ik hoop allesinds dat je kindje nog mag groeien en het toch een misrekening mag zijn! Ik duim mee voor een goede echo!
7 maanden geleden
Reactie op chiara-jeff
Hallo iedereen, ik heb laatste menstruatie gekregen van 19/2 tot 24/2 dus w ...
Hoelang duurt je cyclus normaal gezien? Heb je toevallig met ovulatietesten gewerkt?
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 01/03. Ik had een positieve ovulatietest op 15/03. Ik moest mijn regels krijgen op 30/04. Ik ben nu 6+4.
Dus indien jij een regelmatige cyclus hebt waarbij je echt weet dat je op 15/03 jouw regels had moeten krijgen, dan loop je 2 weken voor op mij en zou je nu inderdaad aan ongeveer 8 weken moeten zitten. :(