116 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Oh lord, en lukt het wat met de zenuwen? 🙈
Ik ben súper onzeker en ik wil gewoon zien dat alles oke is. Ik heb de dokter gevraagd om tussendoor nog een bloedafname te doen om te zien of mijn hcg mooi oploopt maar die zegt dat dit onnodig is maar nu moet ik overmorgen toevallig toch een bloedonderzoek laten doen ikv een prikaccident van enkele maanden geleden dus ik zal hem vragen toch even mijn hcg mee te testen als hij toch al moet prikken. Zo ben ik toch een beetje gerust
7 maanden geleden
Reactie op elighes
Ik heb pas op 10 weken mijn echo, ze hadden geen plaats eerder 😅
Amai . Ik zou dat niet kunnen hoor... ik zou duidelijkheid willen en desnoods ergens anders gaan🫣
7 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Amai . Ik zou dat niet kunnen hoor... ik zou duidelijkheid willen en desnoo ...
Ik tel de dagen letterlijk af haha, maar ja ik ken het ziekenhuis goed want ik heb er nog gewerkt en de gynaecoloog en ik heb al moeite met veranderingen (danku autisme) dus ik zie mezelf niet zo snel van arts veranderen haha dus ongeduldig afwachten it is 🥲
7 maanden geleden
Reactie op elighes
Ik tel de dagen letterlijk af haha, maar ja ik ken het ziekenhuis goed want ...
Ohja. Dan begrijp ik het wel hoor. Hopelijk gaat de tijd een beetje sneller vooruit voor jou! 🙂
7 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Net mijn echo gehad. Ben 6w+3 mooi het hartje eventjes horen kloppen. Wat e ...
Superhappy voor jou! Zo leuk dat je het hartje al even mocht horen! Ik word er emotioneel van en we zijn vreemden voor elkaar. 🥲 Maar echt zo fijn voor jullie! Ik kan me voorstellen dat je al wat geruster naar huis gaat als je weet dat het hartje klopt. ❤️
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Superhappy voor jou! Zo leuk dat je het hartje al even mocht horen! Ik wor ...
Zeker . Het is zo een onwaarschijnlijk mooi moment 🤎
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja het is echt zo!! Ik kijk er zo hard naar uit en heb zoveel vragen
Genieten van het moment 🤎
7 maanden geleden
Vandaag echo gehad op 6w en 1d en het hartje horen kloppen ❤️🥹 wat een mooi moment! Ik ben wel 2 weken thuisgezet omdat ik moet rusten. Het bruinverlies/rozige afscheiding komt door de verhoogde doorbloeding van de baarmoeder. Aangezien het cruciale weken zijn en ik in een IVF traject zit waarbij baarmoederslijmvlies al heel gevoel is, moet is dus rusten! 🙏🏻