16 Reacties

6 maanden geleden

Bij mij was het helaas slecht nieuws… maar elke situatie is anders! Je kan niets veranderen aan de situatie, dus probeer rustig te blijven en afleiding te zoeken. Ik duim voor je! 💗✨

6 maanden geleden

Ohnee zo beangstigend.. Ik had maandag mijn eerste echo en toen zagen ze ook niet echt iets zitten of niet duidelijk alleszins, nu vandaag weer een echo gehad en kon ze het wel goed zien + kloppend hartje 🥰 mijn eierstokken staan wel super groot wegens ivf dus mogelijks was het daardoor. Ik heb toen veel opgezocht hierover en ik heb veel verhalen gelezen dat het soms nog te vroeg kan zijn of dat uw baarmoeder wat gekanteld is en dat ze na paar weken wel iets zien. Als uw testen nog positief zijn en je nog symptomen hebt zou ik nog hoop hebben hoor. Ik duim met je mee 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Bij mij was het helaas slecht nieuws… maar elke situatie is anders! Je kan ...
Dus uiteindelijk geen vruchtje? 😞 had je ook dat je buik wel groeide? Ging het uiteindelijk vanzelf weg? Veel sterkte 🍀

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Dus uiteindelijk geen vruchtje? 😞 had je ook dat je buik wel groeide? Ging ...
Eerst enkel een vrucht en dooierzakje, de week erop een klein vruchtje met een kloppend hartje, en 3 weken later (op 10 weken) nog steeds dat zelfde kleine vruchtje met een kloppend hartje. Ik heb uiteindelijk een curretage gehad op 1 februari🥺 Mijn buik was al alsof ik 3 maand was… enorm opgeblazen. Ben nu uiteindelijk wel terug zwanger na de eerste poging met medicatie. 🌈 hopen dat het deze keer wel top verloopt. Ik duim voor jou dat het nog meegroeit & een mooier verhaal is dan het mijne was 🤍✨ Laat je iets weten?

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Eerst enkel een vrucht en dooierzakje, de week erop een klein vruchtje met ...
Wat heftig zeg.. dan zie je een vrucht & kloppend hartje, denk je die bevestiging te hebben en toch.. 😢 Als ik exact zou uittellen ben ik vanaf de bevruchting effectief 5 weken zwanger.. dus theoretisch gezien 7.. dan zouden ze normaal echt wel wat moeten zien dus ik vrees ervoor 😭 Ik laat zeker iets weten.. bedankt om je verhaal te delen 🙏

6 maanden geleden

Reactie op Tab_95

Ohnee zo beangstigend.. Ik had maandag mijn eerste echo en toen zagen ze oo ...
Zo blij voor je 🥹 En testing wil niet altijd wat zeggen.. ik zou nu nog steeds positief tekenen op zwangerschapstest ook al is er geen vruchtje.. Wel moet ik nu mijn CHG wekelijks laten testen & opvolgen..

6 maanden geleden

Ik heb net ook hetzelfde gehoord. Ze gaan nu nogmaals mijn hcg prikken en bekijken of dit goed of slecht nieuws gaat zijn😭

6 maanden geleden

Reactie op Zahratii

Ik heb net ook hetzelfde gehoord. Ze gaan nu nogmaals mijn hcg prikken en b ...
En hoe ver ben je voor de eerste echo?

6 maanden geleden

Reactie op Tab_95

Ohnee zo beangstigend.. Ik had maandag mijn eerste echo en toen zagen ze oo ...
Nog een vraagje: hoe ver was je toen met de eerste echo?

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Eerst enkel een vrucht en dooierzakje, de week erop een klein vruchtje met ...
Ik ben vandaag bij de dokter geweest om bloed te laten trekken. Hij denkt ook dat het gewoon nog vroeg is.. ik zou 7 weken geweest zijn, hij denkt dat de eerste echo pas tussen 9-10 weken

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Ik ben vandaag bij de dokter geweest om bloed te laten trekken. Hij denkt o ...
Tussen 9-10 weken is* sorry per ongeluk op de knop v verzenden gedrukt 😀

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Ik ben vandaag bij de dokter geweest om bloed te laten trekken. Hij denkt o ...
Dus je hcg was positief aan het stijgen? 💗

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Dus je hcg was positief aan het stijgen? 💗
Weet ik morgen….. 🥺

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Weet ik morgen….. 🥺
Laat iets weten! Ik duim 🤞🏼

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Laat iets weten! Ik duim 🤞🏼
Resultaat is binnen.. 24/04 hcg 1976 12/05 hcg 23651 & progesteron 8,1 Kan iemand dit vertalen? 😮‍💨 Ik denk dat het niet goed genoeg gestegen is.. 😪

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Resultaat is binnen.. 24/04 hcg 1976 12/05 hcg 23651 & progesteron 8, ...
De belangrijkste vraag is; wat zei de dokter over de stijging?