Hallo,
Vorige week woensdag hadden wij onze eerste echo. Ik was toen 5w4d. De gynaecoloog waarschuwde mij al dat we nog niet veel gingen zien.
We zagen een vruchtje maar nog geen kloppend hartje. Nog iemand die dit had? Ook al zei de gynaecoloog dat dit normaal is maak ik me toch wat zorgen door miskramen in het verleden te hebben.
Ik kan hier helaas nog niet over meespelen ik heb deze namiddag mijn eerste echo (6w5d ongeveer) ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar wat ik zal zien, of kunnen zien🙈
Nog geen ervaring mee , maar wil je wel al een beetje geruststellen.
Via deze app (en die van Zwangerschap +) kan je de ontwikkeling van de embryo volgen. Het hartje zou pas in de loop van 5 weken beginnen met kloppen, hij wordt nog gevormd. Dus je kan zeker vertrouwen op de gynaecoloog, dat het nog gewoon te vroeg was om het te kunnen zien. :)
Het is al goed nieuws dat je een vruchtzakje met een embryo erin zag! Dat is ook al mooi! 😊
Zolang het hartje maar klopt, dat is het belangrijkste! 🥰 Dit is al heel e ...
Ja heeeeeeeel gerust! Alles was echt perfect in orde, mooie hoge progesteron waarden, HCG waarden ook, alles zat goed. Wij zijn echt opgelucht en blij🥰
Ik wist niet dat ze dat opnieuw testen, bij deze iets bijgeleerd! 😁
Nee ze hebben het nu niet opnieuw getest he, we hebben mijn resultaten van vorige week gewoon f2f besproken en ze heeft alles uitgelegd wat wat betekent etc
Je bent toch ook al over de 6weken? Of ben ik mis?
Awel dat dacht ik ook eerst na vorige week, maar nu zei de gynaecoloog ineens dat ik 5w5d was... Het is best verwarrend voor mij, maar ze zei dat ze pas na week 8 in principe pas een berekening konden maken en een datum konden meegeven