5 Reacties

één maand geleden

Hoi, hier ook duizelig, maar gekoppeld aan lage bloeddruk en ijzertekort. Van misselijkheid ook meer last en zeker ‘s avonds, maar dat is dan weer gekoppeld aan zuuroprispingen… Vervelend dat ze niet weten waar het vandaan komt… Mijn bloeddruk is ook niet de hele dag slecht, maar zijn echt van die bloeddrukvallen die ik doe…

één maand geleden

Ik werk momenteel trouwens ook van thuis doordat het niet erg veilig is om met de duizeligheid de auto te nemen. Maar ook telewerk wordt lastiger. Het zijn de laatste loodjes. Ik heb volgende week een weekje verlof. Merk ik daarna dat het echt te lastig word, dan denk ik dat ik langs de dokter ga en vraag om me thuis te schrijven…

één maand geleden

Ik voel me ook terug duizelig en misselijk. Vaak link ik het aan tekort aan voeding ofzo … ik heb dan altijd de neiging om een appel of banaan te eten in de hoop dat het weg gaat. Het helpt wel maar kan ook omdat ik mij dan verzet heb?

één maand geleden

Ik heb ook dezelfde klachten, futloos/ duizelig, het gevoel hebben van flauwvallen… mijn bloeddruk was ook goed maar blijkbaar een zwaar ijzertekort. Ze gaan me hiervoor aan het infuus zetten..

één maand geleden

Ik ben momenteel 34 weken zwanger en heb hier ook al zeker 4 weken last van wanneer ik te lang op mijn rug lig of te lang neerzit. Bij mij uit zich dat vooral in hartkloppingen en een zeer benauwd/kortademig gevoel. Volgens de gynaecoloog worden deze klachten veroorzaakt door de zwaardere baarmoeder die in bepaalde houdingen op de vena cava drukt. Hierdoor zou de bloeddruk dalen en de hartslag stijgen om dit te proberen compenseren. Als ik dan van houding verander (bv. zijligging of meer naar voren leun wanneer ik zit) of rondwandel, betert dit en daalt mijn hartslag terug.