7 Reacties

2 maanden geleden

Spijtig genoeg kan je er niet veel aan doen. Heb daar ook soms last en dan stampt de baby er ook soms tegen, doe ook wel zeer😅

2 maanden geleden

Ik heb hier ook zo’n last van! Vooral als ik lang zit (tijdens het rijden, werken,..) Gyneacoloog zei dat er helaas niets aan gedaan kan worden 🥲

2 maanden geleden

Hier ook 🙋‍♀️ maar kan jammer genoeg geen tips delen, ik zie gewoon af en hoop dat het betert 😅

2 maanden geleden

Same! Mijn tip is: afzien en traantje wegpinken

2 maanden geleden

Hier ook last van gehad ( van ongeveer 18w tot nu 30w). Mijn gynaeco zei ook dat je er niet veel kan aan doen maar dat het meestal overgaat rond 30w wat bij mij idd zo lijkt te zijn. Wat bij mij wel hielp: - kersenpitkussen! - even platliggen - tegendruk geven op de ribben - ademhalingsoefeningen van de kiné ( 10 keer diep inademen via borst, niet buik) en dat bracht ook wel veel verlichting. Zo versterk je blijkbaar je middenrif wat de druk ook kan verlichten. Hopelijk ben je hier iets mee want is idd heel vervelend 🙃

2 maanden geleden

Ondergaan en bleiten 😂 de kine gaf me de tip om een fitnessbal te kopen en daarop stretchoefeningen te doen en dat verlicht wel een klein beetje, eventjes. Maar denk dat het een zoveelste ding is dat je er gewoon moet bijnemen, helaas.

2 maanden geleden

Reactie op LB24

Hier ook last van gehad ( van ongeveer 18w tot nu 30w). Mijn gynaeco zei oo ...
Oh dankje zal ik zeker doen☺️