8 Reacties
6 maanden geleden
Wauw!!!!! Proficiat allereerst! Heb je al op facebook eens opgezocht of er drieling pagina's bestaan? Daarin komen veel tips en materialen etc... Wij zijn in verwachting van een tweeling en hebben op heel wat tweeling Vlaanderen of tweeling België groepen ons lid gemaakt haha
6 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Wauw!!!!! Proficiat allereerst! Heb je al op facebook eens opgezocht of er ...
Dankjewel 😊 is voor ons een enorm shock aangezien wij al drie kinderen hebben. Jeetje we kunnen het nog niet vatten. Leuke tip ik ga eens zoeken. Proficiat voor jullie twee wondertjes.
6 maanden geleden
Reactie op lienne
Dankjewel 😊 is voor ons een enorm shock aangezien wij al drie kinderen heb ...
Oh wauw, dat kan ik zeker geloven!!! Hoe ver ben je al? Ik ga nu richting week 10 en begin pas sinds gisteren steekjes te voelen (was eerst in paniek, maar blijkt nu dat het gewoon komt doordat m'n baarmoeder aan het groeien is)... Jullie zullen waarschijnlijk ook moeten kijken voor een monovolume wagen binnenkort 🫣🙈
6 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Oh wauw, dat kan ik zeker geloven!!! Hoe ver ben je al? Ik ga nu richting w ...
Wij zijn nu bijna 9weken. Ze groeien allemaal goed. Alles zag er prefect uit. Het kan natuurlijk wel alle kanten uit. Spannend allemaal he. Ja ik heb ook wel veel last van steekjes. Logisch eigenlijk onze baarmoeder moet zo hard rekken. Goh allemaal zo speciaal. Hihi ja wij kunnen al voor een kleine bus gaan 🫢
6 maanden geleden
Reactie op lienne
Wij zijn nu bijna 9weken. Ze groeien allemaal goed. Alles zag er prefect ui ...
Heel spannend allemaal! Geniet (in de maten van het mogelijke) er maar van 🥰🥰 Heb je veel last van misselijkheid etc aangezien je 3 patatjes in je buikje hebt? Of valt het nog goed mee voor jou?
6 maanden geleden
Amai lienne! Wat een verandering voor jullie! Hoe oud zijn de andere kinderen? Mijn broer heeft een tweeling, nu 5,5 j…. Een meerling is heftig, maar als koppel ben je met twee…
6 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Heel spannend allemaal! Geniet (in de maten van het mogelijke) er maar van ...
In begin was ik enorm misselijk. Nu is het eerder in vlagen. Moe zijn is wel extreem. Mijn buik groeit enorm. We genieten zeker, maar we zijn ook erg bang. Geniet van jullie wondertjes. 🫶🏻
6 maanden geleden
Reactie op Sterrenmannetje
Amai lienne! Wat een verandering voor jullie! Hoe oud zijn de andere kinder ...
Ja heel heftig. De oudste is nu 13 de middelste 11 en de jongste is 3. Het is echt heftig. Moeten het echt laten bezinken. Lijkt zo onwerkelijk. Mijn partner en ik zijn echt een team ons gezin is gewoon een team. Dat is al een enorme geruststelling, maar toch is het heel speciaal.. 🥰