6 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben ook af en toe heel duizelig of ijl in mijn hoofd. Rond 5w zelfs erg draaiierig al lag ik neer in bed. Precies of ik zo van mijn sus ging draaien. Die dag bloed laten trekken of ik zeker niks van waardes tekort had maar alles was goed, dus was ook puur van de verandering van hormonen. Veel zout eten hoor ik steeds, gezouten nootjes/koekjes… nu aan 8w is de duizeligheid beter, maar ben ik vooral misselijk met af en toe vlaagje duizeligheid erdoor.
6 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Ik ben ook af en toe heel duizelig of ijl in mijn hoofd. Rond 5w zelfs erg ...
Ik ben nu ook aan de 8w en 4 dagen. Maar juist nu begint bij mij dit vreemde kwaaltje, misschien maar ook jouwn advies opvolgen dus : ZOUT.
Dankjewel, hopelijk trekt de misselijkheid voor jou ook snel weg. Nog even samen doorbijten. Sterkte!
6 maanden geleden
Ik volg trompetles… vorige week en ook deze les had ik tegen het eind een bloeddrukval. Het blazen kost me zoveel adem, kracht en energie…. Met zwanger te zijn voel ik echt beperkingen. Ik ben kortademiger en bij het spelen heb ik veel minder uithouding. :/
6 maanden geleden
Reactie op Ahlam8995
Oeh wat naar! Ik voel echt met je mee, precies dat gevoel. Ik hoop het dat ...
Fijn is indd anders, langs de andere kant bij mij kwam het door dat de stijging op het hoogste punt toen stond en na het flauwvallen voelde ik me de weken daarna wel heel erg goed… beetje raar om te zeggen maar het is wel zo!