14 Reacties

2 maanden geleden

kleingelukje zwangerschapsmode, hebben leuke zwangerschapskledij die je achteraf ook nog kan dragen (wel niet zo goedkoop)

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

kleingelukje zwangerschapsmode, hebben leuke zwangerschapskledij die je ach ...
Ze heeft zo'n jassen maar ik weet niet of het effectief al winterjassen zijn.. En anders op zalando

2 maanden geleden

Ik heb er tijdens de solden eentje gekocht bij esprit, draag hem nu al zonder tussenstuk. Zálig. Volle pot wel heel duur, maar ze doen vaak promo's! Lidl heeft er ook maar weet niet of de kwaliteit goed is...

2 maanden geleden

Heb deze besteld bij H&M 💗🙌🏼

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Heb deze besteld bij H&M 💗🙌🏼
Oooh ja ik vond die ook kei cute maar was te laat, allemaal uitverkocht 🙈

2 maanden geleden

Vera Moda en C&A hebben er enkele leuke!

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Vera Moda en C&A hebben er enkele leuke!
Ooh ja van mamalicious ofzoiets! Ik heb gisteren daar eens gekeken, best prijzig nog maar heb deze eens besteld

2 maanden geleden

Ik heb deze via Zalando besteld, maar nog niet gedragen

2 maanden geleden

Op kiabi hebben ze er ook nog mooie voor mooie prijs. Ook mooie en goedkope babykledij!

2 maanden geleden

Ik heb me nu deze aangekocht , hij is vandaag toegekomen! En ik vind de kwaliteit best wel goed en is ook mooi om door te dragen

één maand geleden

Reactie op Sgyb

Op kiabi hebben ze er ook nog mooie voor mooie prijs. Ook mooie en goedkope ...
Bedankt voor de tip, mijn teddy jas is vandaag geleverd 😍

één maand geleden

Ik heb intussen deze nog bijgekocht omdat de andere toch net wat te koud was 🙈 deze is echt zaaaaaalig warm en kan ik doordragen.

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Ik heb intussen deze nog bijgekocht omdat de andere toch net wat te koud wa ...
Ik ben ook wel tevreden van de mijne van mamalicious ☺️

14 dagen geleden

Mocht iemand nog zoeken: er is een zwangerschapskledij sale op Zalando Lounge en er staan nog wat jassen bij met zo'n inzetstuk (wel niet meer in alle maten beschikbaar)alsook nog wat borstvoedingsbasics https://www.zalando-lounge.be/campaigns/ZZO2ZZ5/1