28 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb er eentje van Jacadi 鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Little dutch, maar heb er wel 2 ineens genomen. Wil het niet meemaken dat ie zen doekje kwijt geraakt 馃ス馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Nele2410

Little dutch, maar heb er wel 2 ineens genomen. Wil het niet meemaken dat i ...
Ik raad dit echt iedereen aan! 馃槄 2 halen is echt een must hahahaha

茅茅n maand geleden

Ook van little dutch doudou zand het konijn. Wij nemen er 4-5 want we willen ook nooit zonder vallen. Ze hebben ons aangeraden om er eentje te nemen die licht geeft in het donker, en waar je de tut kan aanhangen, zodat ze deze altijd terugvinden. En nog een tip die wij kregen was om het op voorhand bij ons in bed te leggen zodat het onze geur al heeft en het vetrouwd voelt.

茅茅n maand geleden

Wij hebben er van deze 2 gekocht, past bij de rest wat we hebben van nijntje en om niet alles in het typische blauw te hebben bij een jongen 馃槄 wij hebben veel groene tinten dus deze past er mooi bij

茅茅n maand geleden

Die van Done By Deer zijn ook heel mooi en zacht! Zo heb ik er al gekocht voor vriendinnen ook, 1 vriendin is er zelfs zo tevreden van dat ze ze in bijna alle kleuren gekocht heeft

茅茅n maand geleden

Reactie op mom贍of贍2

Ik raad dit echt iedereen aan! 馃槄 2 halen is echt een must hahahaha
Ja wij gaan er ook meerdere in huis halen hoor! Liever wat op overschot dan kwijtraken en eeuwig verdriet 馃檲 maar de keuze maken blijft moeilijk 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op lotje1994

Wij hebben er van deze 2 gekocht, past bij de rest wat we hebben van nijntj ...
Die is wel meeeegaschattig. Ben altijd al fan geweest van Nijntje 馃槏

茅茅n maand geleden

Ik ga er ook nog eentje bij bestellen dan maar 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op roezptoez

Die is wel meeeegaschattig. Ben altijd al fan geweest van Nijntje 馃槏
Verwacht je een jongen of meisje? Want je hebt er dacht ik 4 of 5 verschillende van Nijntje die heel mooi en zacht zijn

茅茅n maand geleden

Reactie op lotje1994

Verwacht je een jongen of meisje? Want je hebt er dacht ik 4 of 5 verschill ...
Ook een jongen! 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op roezptoez

Ook een jongen! 馃グ
Je hebt er veel mooie hoor, ik zal er wat doorsturen 馃グ ik zou ze zelf allemaal willen kopen 馃檲 maar dat zal wat te veel van het goeie zijn 馃槀

茅茅n maand geleden

Deze is ook mooi

茅茅n maand geleden

Die van Done by Deer zijn iets prijziger maar wel supergoed blijkbaar dus

茅茅n maand geleden

Nog een

茅茅n maand geleden

Reactie op lotje1994

Je hebt er veel mooie hoor, ik zal er wat doorsturen 馃グ ik zou ze zelf alle ...
Ja dat probleem heb ik dus ook 馃檲馃檲 als je me laat gaan, koop ik alle winkels leeg 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op roezptoez

Ja dat probleem heb ik dus ook 馃檲馃檲 als je me laat gaan, koop ik alle winke ...
Ja idd 馃檲 ik ga er waarschijnlijk nog van Done by Deer op de lijst bijzetten, sowieso dat iemand deze dan wel koopt 馃槃

茅茅n maand geleden

Wij hebben deze gekocht. We zijn nogal zot van poezen en hopen dat onze zoon dat ook wordt 馃槆 Poezen doudou is meestal nogal gericht op meisjes van ontwerp, vandaar dat we voor een stoere tijger zijn gegaan. 4 stuks zo hebben we er hopelijk genoeg reserve. Hier mag geen tut aan het doekje voor de opvang, moet apart. Die tip van het doekje alvast in bed leggen om onze geur is zeer goed, gaan we doen! 馃槉 Probeer 1 doekje te kiezen en meerdere in te slaan, allemaal verschillende werkt meestal niet.

茅茅n maand geleden

Wij hebben deze gekozen. Waren er beide onmiddellijk verliefd op, maar versta wel de schattigheid van alle andere https://www.dreambaby.be/shop/14539401-noukie-s-doudou-tiga-stegi-ops-ops-7-cm-108469?category=2941#attr=148548,149544,146833,147794,145575,134149,149726

茅茅n maand geleden

Wij hebben er 5. Bumba, bumbalo, Nijntje, Bambi ook en deze. Ma deze Vond ik de leukste馃グ