7 Reacties

6 maanden geleden

En welke heb aangekocht als ik mag vragen? 馃グ

6 maanden geleden

Wou dit ook vragen want wil er morgen ook eentje halen

6 maanden geleden

Ik heb zelf duvion deluxe 80. Hou er wel rekening mee dat dit geen aparte sono heeft. De oppervlakte die het geluid opvangt hangt aan de achterkant van het apparaat (dat had ik bij online aankoop niet meteen gezien) hierdoor kan je net iets minder kantelen. Maar dus met een beetje geluk en geduld kan het lukken! Probeer jullie ook geen zorgen te maken als het jullie niet lukt he! Zoals ik aan gaf kan dit bij de meeste pas rond 12 weken. Vergelijk ook altijd wat je hoort met je eigen hartslag dat jullie deze niet wisselen met die van jullie kindje ;) Ik vond de harttonen door echt heel erg laag te starten. Ik begon OP mijn schaambot middenin en ging dan meer naar de zijkant toe terwijl ik mijn toestem zachtjes kantelde. Bij mij zaten de harttonen iets op de rechterkant waar mijn schaambot net eindigde. Succes!

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik heb zelf duvion deluxe 80. Hou er wel rekening mee dat dit geen aparte s ...
Ik had hiervoor eentje maar ben hem kwijt wel pas later geprobeerd! Weet dat er een groot verschil opzit qua hartslag ons wondertje had vorige week een hartslag van 180, dat zie ik bij mij dus niet gebeuren hihi馃檲馃グ! Thx voor de tip ga hem ook bestellen!

6 maanden geleden

Ben die van mijn vorige zwangerschappen kwijt*

6 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Ik had hiervoor eentje maar ben hem kwijt wel pas later geprobeerd! Weet da ...
Hier lag het rond de 165 ;)

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik heb zelf duvion deluxe 80. Hou er wel rekening mee dat dit geen aparte s ...
Heb hem ook net gekocht 馃槈