19 Reacties

vor 6 Monaten

Wij hebben er eentje, best vanaf 12 weken te gebruiken.

vor 6 Monaten

Reactie op s1994e

Ik ben morgen 12 weken maar denk dan best nog een paar dagen wachten om te proberen?

vor 6 Monaten

Domme vraag, wat is een dopler?

vor 6 Monaten

Reactie op angie0205

Ik ben morgen 12 weken maar denk dan best nog een paar dagen wachten om te ...
Goh, ik heb het de eerste keer op 10 weken gebruikt, toen kon ik het hartje vrij snel al vinden. Ik probeer het 1x per week te gebruiken, zeker niet te veel.

vor 6 Monaten

Reactie op Tiara-27

Domme vraag, wat is een dopler?
Is het zelfde wat een gynaecoloog gebruikt om naar je baby te kijken ( het gene dat ze op je buik zetten )

vor 6 Monaten

Ik gebruik ook eentje om mij gerust te stellen. Daar heb ik zoveel aan! Ik gebruikte het al vroeger dan 12 weken en kon het toen ook vinden maar dat gebeurd wel echt niet veel… Ze raden het zeker pas aan vanaf 12 weken of later. Maar ik vind het echt iets onmisbaar hier 🙈

vor 6 Monaten

Reactie op Anais0307

Ik gebruik ook eentje om mij gerust te stellen. Daar heb ik zoveel aan! Ik ...
Heb het vandaag eens geprobeerd ( 11w 6d) maar vond het niet. Welke dopler gebruik jij?

vor 6 Monaten

Mijn gynaecoloog heeft het niet aangeraden, omdat je rapper in paniek gaat zijn als je het hartje niet kan vinden

vor 6 Monaten

Reactie op angie0205

Heb het vandaag eens geprobeerd ( 11w 6d) maar vond het niet. Welke dopler ...
Ik gebruik deze. En dan met gel die ik in de apotheek ben gaan halen. Maar zoals ze hieronder zeggen kan je het ook wel ongerust maken als je het niet vindt… Ik heb zelf drie kindjes maar dit is mijn 5e zwangerschap dus ondertussen weet ik wel waar ik moet zoeken … Eens je dat weet kan het wel helpen… Maar ligt er ook een beetje aan waar je baby zit. Als hij wat meer naar achter zit dan zal het wel moeilijker worden!

vor 6 Monaten

Ik heb er ook eentje gekocht. Ik maak me vaak zorgen dus hoop gemoedsrust te kunnen vinden ermee. Morgen heb ik mijn 12 weken echo, vanaf dan zou je een dopler kunnen gebruiken. Mijn vroedvrouw zegt vanaf 15 weken, gezien het aan 12 weken nog moeilijk is om het hartje te vinden. Volgende week proberen we hem uit. 😊

vor 6 Monaten

Ik heb gehoord dat die stralen niet zo goed zijn om regelmatig te gebruiken voor je babytje.

vor 6 Monaten

Reactie op s1994e

Goh, ik heb het de eerste keer op 10 weken gebruikt, toen kon ik het hartje ...
Heb het daarjuist geprobeerd ( 12w ) en hoorde een heel mooi hartje 🥺

vor 6 Monaten

Reactie op s1994e

Waar heb he deze gekocht ? 😃

vor 6 Monaten

Ik durfde niet, dan weer wel, gisteren mijn doppler toegekregen en direct hartje gevonden heel duidelijk! 12 weken zwanger momenteel

vor 6 Monaten

Reactie op shaniarobeyns

Waar heb he deze gekocht ? 😃
Ik heb de mijne op bol.com bestelt, en gisteren voor de eerste keer gehoord vandaag 12w1d

vor 6 Monaten

Mijn gynaecoloog raadde dit ook af, vroedvrouw ook

vor 6 Monaten

Ik ga het niet kopen… vertrouwen en rust geven…

vor 6 Monaten

"Het is onduidelijk welk effect de geluidsgolven hebben op de groei en ontwikkeling van je baby. In de eerste twaalf tot dertien weken van je zwangerschap ontwikkelt je baby zijn belangrijkste organen. Daarom gebruiken verloskundigen voor die tijd nog geen Doptone, en jij dus beter ook niet." https://mama.libelle.be/zwanger/doppler-hartslag-baby/ Iedereen doet wat die zelf wilt, maar lees je goed in en begin er best niet te vroeg mee (voor die 12 weken).

vor 6 Monaten

Ik heb zelf al eentje van de vorige zwangerschap dus wij hebben dit ook wel gebruikt. Maar is soms ook wel gevaarlijk want als je dan het hartje niet vindt begin je te panikeren. Dus ik zou het zeker niet te vaak gebruiken.