70 Reacties

één maand geleden

Reactie op LSteurs

Zien die droogbloemen er kwalitatief echt uit? En hoe duur zijn ze daar?
Ik heb dit ermee gemaakt. De witte zijn van onze doopsuikerwebshop, de bruine van temu.. Ik zie niet echt verschil in kwaliteit 🙃. Ook op onze verpakkingen zitten ze. Prijs schilt bij temu altijd, denk dat ik iets van 2-4€ heb uitgegeven voor een heel pak. (Nog meer dan de helft over na 80 doopsuikers & de cirkel)

één maand geleden

Reactie op juliette1993

SheIn en Temu zijn goedkoop omdat ze niet aan dezelfde kwaliteitscontroles ...
Weinig mensen liggen hier helaas wakker van (alsook van de ecologische impact) 😔

één maand geleden

Hier de doopsuikers zo goed als af. Heb het merendeel aangekocht bij Ava, en de plankjes op SHEIN (niet zo'n fan van deze websites, maar was een pak goedkoper en had me rot gezocht op andere websites/lokale winkels). Ik denk dat we bij AVA om en bij de €100 hebben uitgegeven (ook nog linnen zakjes) en kubusdoosjes. In de glazen potjes komen nog chocoladedruppels en marshmallows. Bij deze is onze naam geen geheim meer 🙊🤗, maar geen vrienden/familie op deze app, hoop ik 😅

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Hier de doopsuikers zo goed als af. Heb het merendeel aangekocht bij Ava, e ...
De glazen potjes komen uit de Supra Bazar 🤗

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Even zeggen dat ik de gekozen naam prachtig vind, en wij hier heel hard balen dat we onze kat 12 jaar geleden Pipa hebben genoemd 🤣 anders was dat hier ook een grote kanshebber 🥰

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Wauw, prachtig! Idem voor de naam 😉🤗

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

De glazen potjes komen uit de Supra Bazar 🤗
Waar heb je de labels gekocht en op hoeveel kwam dit? Joeveel doopsuikers heb je in totaal voorzien?

één maand geleden

Reactie op J DCorte

Even zeggen dat ik de gekozen naam prachtig vind, en wij hier heel hard bal ...
Super lief, dank je wel! ❤️ Heel lang getwijfeld tussen Pippa en Billie, maar is toch Pippa geworden omdat we echt niemand in onze omgeving kennen met deze naam 🤗❤️

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Wauw, prachtig! Idem voor de naam 😉🤗
Dank je wel, super lief! ❤️

één maand geleden

Reactie op LSteurs

Waar heb je de labels gekocht en op hoeveel kwam dit? Joeveel doopsuikers h ...
Ik heb nu momenteel van elk kleurtje van doopsuiker één doos gekocht. We gaan voorlopig enkel doopsuikers meegeven bij het kraambezoek. Wellicht geven we rond haar 6m een soort van babyborrel (vonden we leuker in de zomer) en dan zien we wel of we nog suikers nodig hebben. We hebben voorlopig 12 doosjes, 12 transparante doosjes, 12 buisjes, 6 chocomelk/marshmallow potjes en 6 doekjes (moet ik nog maken 🤣. Dit alles kwam op rond en bij de €100 (met linten. De labels en stickers zijn allemaal zelfgemaakt 🤗

één maand geleden

Blij met het resultaat! De bleke droogbloemen, witte bloemetjes en de gouden clipjes om toe te doen, komen van temu

één maand geleden

Ik heb alles via Tadaaazzz gedaan (of hoe je dat ook typt) al bij al zo’n 250 euro. Valt best nog mee denk ik dan.

één maand geleden

Ik ben volop bezig met alles, juist naampje moet nog op alles. Ik heb ook nog chocomelkjes en olijfolietjes 😊

één maand geleden

Wij hebben uiteindelijk toch alles bij de Floralux en AVA gekocht. Enkel de naamstickers moeten we nog aankopen. Iemand een tip waar de naamstickers het best te bestellen zijn?

één maand geleden

Reactie op tboerderietje

Wij hebben uiteindelijk toch alles bij de Floralux en AVA gekocht. Enkel d ...
Naamstickers heb ik bij tadaaazzz gekocht. Je hebt verschillende soorten design :) denk hippegeboortekaartjes kan ook.

één maand geleden

Reactie op tboerderietje

Ik heb ze ook online bij Tadaaz besteld, heel tevreden van!

één maand geleden

Reactie op tboerderietje

Ik heb er besteld via Etsy. Handgemaakt en denk in sommige gevallen goedkoper dan bij de drukker of andere winkels zoals de Ava

één maand geleden

Wij hebben uiteindelijk alles bij ava gekocht. Behalve de naamstickers en labels bij tadaaz (om in het thema van onze geboortekaartjes te blijven). Droogbloemen besteld bij shein :)

16 dagen geleden

Wij hebben alles van Ava. Naamstickers komen vandaag binnen dus ik kan hopelijk afwerken.😍

16 dagen geleden

Reactie op Elly35

Wij hebben alles van Ava. Naamstickers komen vandaag binnen dus ik kan hope ...
Onze naamstickers komen van Kaartje2go aangezien we het geboortekaartje ook daar bestellen.