Hey iedereen,
Ik zou graag mijn voorbereidingen treffen voor het zelf maken van de doopsuiker.
Ben al eens gaan kijken bij de AVA maar vond het best prijzig. Ik zou graag eerst andere alternatieven willen uitpluizen. Echter kan ik blijvennnn scrollen op Temu, Shein,...en geef ik het altijd op.
Iemand die al iets besteld heeft of al klaargemaakt heeft en het resultaat graag wil delen?
Wij werken ook beiden in het onderwijs en willen de collega's ook iets geven. We staan beiden op twee locaties dus heeeel wat collega's... Iemand tips hiervoor?
Alvast bedankt 🌷
Zien die droogbloemen er kwalitatief echt uit? En hoe duur zijn ze daar?
Ik heb dit ermee gemaakt. De witte zijn van onze doopsuikerwebshop, de bruine van temu.. Ik zie niet echt verschil in kwaliteit 🙃. Ook op onze verpakkingen zitten ze. Prijs schilt bij temu altijd, denk dat ik iets van 2-4€ heb uitgegeven voor een heel pak. (Nog meer dan de helft over na 80 doopsuikers & de cirkel)
Hier de doopsuikers zo goed als af. Heb het merendeel aangekocht bij Ava, en de plankjes op SHEIN (niet zo'n fan van deze websites, maar was een pak goedkoper en had me rot gezocht op andere websites/lokale winkels). Ik denk dat we bij AVA om en bij de €100 hebben uitgegeven (ook nog linnen zakjes) en kubusdoosjes. In de glazen potjes komen nog chocoladedruppels en marshmallows. Bij deze is onze naam geen geheim meer 🙊🤗, maar geen vrienden/familie op deze app, hoop ik 😅
Hier de doopsuikers zo goed als af. Heb het merendeel aangekocht bij Ava, e ...
Even zeggen dat ik de gekozen naam prachtig vind, en wij hier heel hard balen dat we onze kat 12 jaar geleden Pipa hebben genoemd 🤣 anders was dat hier ook een grote kanshebber 🥰
Even zeggen dat ik de gekozen naam prachtig vind, en wij hier heel hard bal ...
Super lief, dank je wel! ❤️ Heel lang getwijfeld tussen Pippa en Billie, maar is toch Pippa geworden omdat we echt niemand in onze omgeving kennen met deze naam 🤗❤️
Waar heb je de labels gekocht en op hoeveel kwam dit? Joeveel doopsuikers h ...
Ik heb nu momenteel van elk kleurtje van doopsuiker één doos gekocht. We gaan voorlopig enkel doopsuikers meegeven bij het kraambezoek. Wellicht geven we rond haar 6m een soort van babyborrel (vonden we leuker in de zomer) en dan zien we wel of we nog suikers nodig hebben. We hebben voorlopig 12 doosjes, 12 transparante doosjes, 12 buisjes, 6 chocomelk/marshmallow potjes en 6 doekjes (moet ik nog maken 🤣. Dit alles kwam op rond en bij de €100 (met linten. De labels en stickers zijn allemaal zelfgemaakt 🤗
Wij hebben uiteindelijk toch alles bij de Floralux en AVA gekocht. Enkel de naamstickers moeten we nog aankopen. Iemand een tip waar de naamstickers het best te bestellen zijn?
Wij hebben uiteindelijk alles bij ava gekocht. Behalve de naamstickers en labels bij tadaaz (om in het thema van onze geboortekaartjes te blijven). Droogbloemen besteld bij shein :)