70 Reacties
één maand geleden
Hey!
Hier alles even snel samen gezet. Het is nog niet volledig af, zoals de droogbloemetjes moeten er nog aankomen en alles moet nog opgevuld worden. Bij mij komen de 2 platte schalen uit de Action
De naamstickers zijn in het goud van Temu!
Kaarsjes-linnen zakjes-doosjes zijn van Shein
Glazen flesjes zijn van bij Ava
En mijn doopsuiker heb ik besteld bij de snoeperie (suikerbonen de bock online) die stonden maar 16,90€ voor 1kg 😊
één maand geleden
Reactie op babyboy💙
Hey!
Hier alles even snel samen gezet. Het is nog niet volledig af, zoals ...
Moooi! Heb je soms een link naar de linnen zakjes en kaarsjes aub?
één maand geleden
Reactie op tboerderietje
Witte Mini Kaars 4cmHalloween,Griezelig,Herfst,Festival,Vakantie Kerstmis,Winter,Vakantie,Festival
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VDG7TRbwm7S&localcountry=BE&url_from=GM7563272133673984000
één maand geleden
Reactie op tboerderietje
10st + 8*10cm Doek Paddestoelvormig Sieraden Verpakking Zakje
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VDG7gf3NZvb&localcountry=BE&url_from=GM7563272370220146688
één maand geleden
Reactie op Justine96
Zit er volgens mij al bij…
Klemmetjes moet je steeds apart aankopen :-)
één maand geleden
Reactie op Justine96
Bij ava? Staat er precies wel bij de online verpakking bij 🤭 ga nog eens c ...
Ja , klopt. Ik dacht het ook, maar de verpakking die wij gebruikten is ongeveer idem aan die van jullie en moest ook nog klemmetjes halen 🙈
één maand geleden
Reactie op Nele2410
Neen.. hebben hun assortiment niet online staan helaas.. voor mij is het 40 ...
Ja ik ben van oost vlaanderen regio gent ,dus ham is ook nog een beetje ver .
één maand geleden
Ik sta ook in het onderwijs en zet een grote glazen pot met suikerbonen in de leraarskamer en geef apart mijn eigen team ook nog een pot met suikerbonen. Ik wou ook bestellen via temu of shein maar je staart je er idd blind op. Ik heb er momenteel enkel mijn honingpotjes op besteld. 20 stuks die ik zelf versier. Ben nu dit weekend naar de Ava gereden om de resterende verpakkingen te gaan halen want wat niet op is mag je terugbrengen tot een jaar lang. Moet dan wel in de verpakking nog zitten.
De labeltjes ga ik bestellen via Etsy en de zeepjes ook dat is goedkoper en metren al mooi verpakt. En dan ga ik de droogbloemen halen bij pelckmans. Daar zijn ze voor een hele bos even duur als bij AVA maar voor 9 stuks.
één maand geleden
SheIn en Temu zijn goedkoop omdat ze niet aan dezelfde kwaliteitscontroles vasthangen. Pas op voor de mogelijkheid van giftige stoffen... En slavenarbeid...