70 Reacties
één maand geleden
Ik nam verpakking van Ava en doopsuiker van op internet zelf ( de Bock )
één maand geleden
Reactie op Nele2410
Ik ben een deel bij floralux gaan halen, zelfde als ava maar veel goedkoper ...
Heb eens opgezocht maar online vind t ik nie veel terug ?
één maand geleden
Reactie op isabel1999
Heb eens opgezocht maar online vind t ik nie veel terug ?
Neen.. hebben hun assortiment niet online staan helaas.. voor mij is het 40 minuten rijden dus moest gokken en hopen dat mijn smaak er was natuurlijk.. Maar in Ham (waar ik geweest ben) is er altijd wel een aparte hoek met veel keuze
één maand geleden
Wij bestellen onze doosjes en bellenblazers bij Festlab. De suikerbonen zelf gaan we rechtstreeks bij de leverancier bestellen, was een paar euro goedkoper. Op het werk van m’n vriend gewoon een grote bokaal met suikerbonen. We gaan misschien ook wat plantjes voorzien als geschenkje. In Ikea kan je die per 3 kopen en ze zitten dan al in een potje. Was de goedkoopste optie.
één maand geleden
Rechts onder is het uitstalhuisje dat we zelf willen maken, erboven de kaart die we in Canva maakten en langs daar laten drukken. Komen crème kleurige enveloppen bij.
We wilden beetje maritiem thema maar toch kerstgevoel.
Zijn geboortepakje is ook in dezelfde kleuren.
We doen geen stickers/kaartjes maar gaan lint laten bedrukken met zijn naam op en hiermee alles inpakken. (Nog op zoek waar dit kan.)
Bellenblazer voor de kinderen (hema), schelpvormig kaarsje (zelfgemaakt, mal van etsy), zakje chocolade zeevruchten (zakjes van ava en chocolade van de delhaize) en schelpdoosje (temu) gevuld met velvet rode suikerbonen (ava) en 1 witte Gallak bal (delhaize) als “parel”.
Enkel zij die thuis op bezoek komen krijgen iets van dit, op het werk/verenigingen zetten we een grote doos zeevruchten.
Door veel zelf te doen proberen we het niet te duur te maken.
één maand geleden
Reactie op roezptoez
Leuke ideetjes! 🤩 Heb je ervaring met kaarsjes maken? Ben ook wel fan van ...
Dank je! Als 10-jarige eens zo een doos gekregen om zelf kaarsen te maken en sindsdien doe ik dat super graag 😁🤭
We sparen onze resten kaarsen (en intussen ook mijn schoonmoeder) en maak er dan jaarlijks nieuwe mee. Tegenwoordig zijn er op Etsy heel veel leuke mallen te bestellen (vind de siliconen persoonlijk makkelijker dan die in harde plastic) lonten vind ik moeilijk, de ene keer zijn het goeie de andere keer niet. Type lont hangt ook af van diameter kaars en soort vet.
Vind het wel leuk dat het kaarsje echt persoonlijk is omdat we het zelf maakten 😊 Helemaal niet zo moeilijk trouwens, wel lang wachten telkens door de droogtijd van het vet.