70 Reacties

één maand geleden

Ik volg! Vind ook niet meteen wat terug op Shein / Temu 🙃

één maand geleden

Ik ben een deel bij floralux gaan halen, zelfde als ava maar veel goedkoper, voor de collega's zetten we ieder een grote glazen pot met suikerbonen op het werk, degene die naar de babyborrel komen krijgen nog doopsuiker mee dan

één maand geleden

Ik nam verpakking van Ava en doopsuiker van op internet zelf ( de Bock )

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Ik ben een deel bij floralux gaan halen, zelfde als ava maar veel goedkoper ...
Dit is wat ik tot nu heb. Voor de kinderen heb ik een bellenblaas in hetzelfde groen

één maand geleden

Ik ben fan van het assortiment van suikerzoentje. Vriendelijke mensen ook 😊

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Ik ben een deel bij floralux gaan halen, zelfde als ava maar veel goedkoper ...
Heb eens opgezocht maar online vind t ik nie veel terug ?

één maand geleden

Reactie op isabel1999

Heb eens opgezocht maar online vind t ik nie veel terug ?
Neen.. hebben hun assortiment niet online staan helaas.. voor mij is het 40 minuten rijden dus moest gokken en hopen dat mijn smaak er was natuurlijk.. Maar in Ham (waar ik geweest ben) is er altijd wel een aparte hoek met veel keuze

één maand geleden

Ik ga alles bij Tadaaz bestellen 😊

één maand geleden

Ik ging bij Ava bestellen…. Maar heb de doopsuiker nu ergens anders €3/kg goedkoper gevonden. Verpakkingen en kaartje gaak wel bij ava houden :)

één maand geleden

Wij bestellen onze doosjes en bellenblazers bij Festlab. De suikerbonen zelf gaan we rechtstreeks bij de leverancier bestellen, was een paar euro goedkoper. Op het werk van m’n vriend gewoon een grote bokaal met suikerbonen. We gaan misschien ook wat plantjes voorzien als geschenkje. In Ikea kan je die per 3 kopen en ze zitten dan al in een potje. Was de goedkoopste optie.

één maand geleden

Reactie op Justine96

Ik ging bij Ava bestellen…. Maar heb de doopsuiker nu ergens anders €3/kg g ...
Puur uit nieuwsgierigheid... Wat vragen ze per stuk voor die onderste verpakking bij AVA? 👀

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Puur uit nieuwsgierigheid... Wat vragen ze per stuk voor die onderste verpa ...
Vond ik nog goed meevallen… ‘t is nu ook nie da wij zot gaan doen met speciale dingen ofz

één maand geleden

Reactie op Justine96

Vond ik nog goed meevallen… ‘t is nu ook nie da wij zot gaan doen met speci ...
Valt idd goed mee! Zit het klemmetje er al bij of apart te kopen?

één maand geleden

Rechts onder is het uitstalhuisje dat we zelf willen maken, erboven de kaart die we in Canva maakten en langs daar laten drukken. Komen crème kleurige enveloppen bij. We wilden beetje maritiem thema maar toch kerstgevoel. Zijn geboortepakje is ook in dezelfde kleuren. We doen geen stickers/kaartjes maar gaan lint laten bedrukken met zijn naam op en hiermee alles inpakken. (Nog op zoek waar dit kan.) Bellenblazer voor de kinderen (hema), schelpvormig kaarsje (zelfgemaakt, mal van etsy), zakje chocolade zeevruchten (zakjes van ava en chocolade van de delhaize) en schelpdoosje (temu) gevuld met velvet rode suikerbonen (ava) en 1 witte Gallak bal (delhaize) als “parel”. Enkel zij die thuis op bezoek komen krijgen iets van dit, op het werk/verenigingen zetten we een grote doos zeevruchten. Door veel zelf te doen proberen we het niet te duur te maken.

één maand geleden

Reactie op Isabelle31

Rechts onder is het uitstalhuisje dat we zelf willen maken, erboven de kaar ...
Leuke ideetjes! 🤩 Heb je ervaring met kaarsjes maken? Ben ook wel fan van iets van kaarsjes of zeepjes

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Leuke ideetjes! 🤩 Heb je ervaring met kaarsjes maken? Ben ook wel fan van ...
Dank je! Als 10-jarige eens zo een doos gekregen om zelf kaarsen te maken en sindsdien doe ik dat super graag 😁🤭 We sparen onze resten kaarsen (en intussen ook mijn schoonmoeder) en maak er dan jaarlijks nieuwe mee. Tegenwoordig zijn er op Etsy heel veel leuke mallen te bestellen (vind de siliconen persoonlijk makkelijker dan die in harde plastic) lonten vind ik moeilijk, de ene keer zijn het goeie de andere keer niet. Type lont hangt ook af van diameter kaars en soort vet. Vind het wel leuk dat het kaarsje echt persoonlijk is omdat we het zelf maakten 😊 Helemaal niet zo moeilijk trouwens, wel lang wachten telkens door de droogtijd van het vet.

één maand geleden

Wij gaan wss ook via tadaaz bestellen

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Valt idd goed mee! Zit het klemmetje er al bij of apart te kopen?
Zit er volgens mij al bij…

één maand geleden

Wij hebben voor dit gekozen. Doosjes en suikerbonen komen van bij festlab. Droogbloemen en clips via temu Glazen potjes via aliexpress En de kaarsjes van sheinn Beetje van overal dus 😅

één maand geleden

Zelfgemaakte geurkaarsjes. Ze hebben een kurken dop. Alles komt van temu 😋