20 Reacties
één maand geleden
Doopsuiker blijft heel lang goed en moet niet luchtdicht verpakt worden dus als je er zin in hebt, zou ik gewoon al beginnen. Wij hebben nu een keuze gemaakt en gaan alles bestellen zodat dit in oktober afgewerkt kan worden. Mocht ik wat vroeger bevallen dan ligt alles al klaar.
één maand geleden
Reactie op Justine96
Ik vond een moodbord wel handig… alles wat we hebben eens naast elkaar legg ...
Ja, misschien eens proberen! Als ik concepten voor anderen moet samenstellen vind ik het veel gemakkelijker, maar voor onze baby kan ik precies geen knopen doorhakken 🙈 beroepsmisvorming zeker 🙈
één maand geleden
Reactie op Justine96
Hoever ben jij ondertussen? :)
Nu 31 weken, maar ik ben op 28-29 weken staaltjes beginnen opvragen om alle kleuren en combinaties te bepalen.
We doen een doosje in 2 kleuren met de naam op via een naamstempel die we laten maken. Suikerbonen in 2 kleuren voor in dat doosje, bellenblazers met labeltje en naam gestempeld voor de kindjes en dan gaan we waarschijnlijk nog enkele plantjes voorzien voor de grootouders, meter, peters en hele goede vrienden. Hiervoor gaan we ofwel een ook een label gebruiken ofwel een personaliseerde plantensteker. Hier zijn we nog niet helemaal uit.
Ik had ook een uitgebreid moodboard 🙈. Ik vond ook de insta van Festlab heel handig voor combinaties. Zeker voor de suikerbonen zelf.
Ik bestel deze week ook de enveloppen van het geboortekaartje. Mijn vriend heeft enkele testjes gedaan en we kunnen dus perfect de enveloppen zelf bedrukken met alle adressen. Dat spaart wat schrijfwerk uit + we kunnen een lettertype gebruiken dat mooi bij het kaartje past.
Dat zal dus ook al allemaal de komende weken gebeuren.
één maand geleden
Wij hebben op 25 weken eens geïnformeerd bij diegene waarmee we willen samenwerken voor de doopsuikers.
Ik ga normaal ook alles samen ineen stoppen maar zij kijken om alle benodigdheden te bestellen etc.
wat we willen doen ligt al vast. Nu is het wachten tot ons geboortekaartje af is om zo de kleuren te finetunen etc…
Ik hoop dat dit vlug in orde komt want ik heb soms paniekaanvalletjes dat ik niet op tijd ga klaar geraken 🤭
één maand geleden
Helaba! Hier is alles ondertussen in huis (op uitzondering stof voor de stoffen zakjes die we gaan maken). Wij zijn nu op vakantie maar staat dus gepland om bij thuiskomst in elkaar te flansen!
Dit is de stijl waarin we verder gaan.
De naam op ons kaartje is de werknaam ;)
Hier komen dan nog linnen zakjes bij en gouden metalen (ronde) doosjes. Het papierstaal is de kleur van de kartonnen doosjes en het gouden clipje komt daarop. De naam zet ik er zelf op met mijn cameo en afwerking zak gebeuren met droogbloemen (wit, beige en goud)!