34 Reacties
één maand geleden
Reactie op Louise1203
Op welk budget rekenen jullie voor alles van de doopsuiker?🙂
Voor het zeeppompje zit ik nu aan €2,92/st, de biersleutel €3/st. Chocolade- en snoepdoosje nog niet uitgerekend maar zal uiteraard veel minder zijn. Een totaalbudget op kleven is voor iedereen verschillend door het aantal denk ik?
één maand geleden
Reactie op Louise1203
Op welk budget rekenen jullie voor alles van de doopsuiker?🙂
Hier heb ik 20 bellenblazers, 24 zeepjes, 20 flesjes met jenever, 60 doopsuiker doosjes (30 vierkant & 30 rechthoekig). Gevuld en afgewerkt met labels, kwam dit op 357,..€
één maand geleden
Reactie op Onseerstewondertje
Hier heb ik 20 bellenblazers, 24 zeepjes, 20 flesjes met jenever, 60 doopsu ...
&ook nog 2x een grote pot doopsuiker voor op ons werk :-)
één maand geleden
Reactie op Onseerstewondertje
Hier heb ik 20 bellenblazers, 24 zeepjes, 20 flesjes met jenever, 60 doopsu ...
Voor hoeveel geboortekaartjes als ik mag vragen? 😄
één maand geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Voor hoeveel geboortekaartjes als ik mag vragen? 😄
Ik ga er 100 bestellen :-)
één maand geleden
Wij hebben een lijst gemaakt met iedereen die we een kaartje sturen, iedereen die op de babyborrel vragen en dan overlopen wie er doopsuiker krijgt. Sowieso iedereen die naar de babyborrel komt en dan nog wat extra gerekend en dan kwamen we op 180st. Dus misschien best eens een oplijsting maken van wie je zeker eentje wil geven.
één maand geleden
Wij hebben 75 kaartjes (inclusief reserve) en hebben in totaal 76 geboortegeschenkjes: doopsuiker in 2 verpakkingen en 16 doosjes met potloodjes voor de kindjes. (Voor doopsuiker hebben we eigenlijk ook een 10-tal reserve omdat dit gewoon zo uitkwam met de doosjes)
We voorzien eentje per koppel en een doosje potloodjes per kind onder 12 jaar.
Voor mensen waarvan we vrij zeker zijn dat ze langs komen hebben we een glazen potje met doopsuiker of kartonnen doosje als deze op zijn.
Daarnaast hebben we nog doosjes voor mensen waarvan we weten dat ze een cadeautje zullen kopen en die we zullen zien binnen enkele maanden na de geboorte. We geven die doosjes dan persoonlijk af als bedankje. (Bv familie van mijn vriend op het jaarlijkse Nieuwjaarsfeest)
Alle andere mensen die een cadeautje gekocht hebben maar die we niet meteen zullen zien sturen we later een bedankkaartje.
Voor m’n vriend z’n werk hebben we gewoon een leuke bokaal met de overschot van de suikerbonen.
Alles in totaal (verpakking, vulling, stickers, …) komt op een €230.
één maand geleden
Ik heb 55 kaartjes om te versturen dus ga er een 70 bestellen voor extra. Dan heb ik gerekend op ongeveer 110 doopsuikers. Momenteel gaan we voor 20 honingpotjes, 20 zeepjes, 25 glazen potjes met suikeramandelen, 25 stolpjes met suikerbonen en 18 snoepdoosjes voor de kinderen.
één maand geleden
Wij rekenen 1 doopsuiker per koppel, maar rekenen wel wat extra bij. Wij houden sowieso van elks 1 en voorzien voor de grootouders en meters ook van elks 1. Moest er iemand zijn die dicht bij ons staat die er 2 vraagt, kunnen we wel zeggen dat het oké is. Maar wij gaan niet standaard voor iedereen 2 doopsuikers rekenen.
één maand geleden
Reactie op LSteurs
Heb je dan 1 doopsuiker per gezin?
Nee niet per se, ik heb nog nooit ergens 2x doopsuiker gekregen. Maar sowieso komt de helft van de mensen met een kaartje niet langs & hebben we er toch nog ruim + je hebt er ook altijd snel weer bijgekocht he. Heb al heeeeel vaak gehoord dat mensen er veel te veel over hebben.
Ik vind dat persoonlijk een stomme kost, want mensen doen er vaak niets mee & je lieftallige baby gaat al genoeg kosten 🫠