34 Reacties
één maand geleden
Wij hebben momenteel gewoon een gokje gedaan qua hoeveelheden. Wij doen 15x zeeppompje, 15x een buisje met thee, 5x een buisje met chocolademelk en marshmallows en 20 doosjes met doopsuiker.
We hebben gekozen dat ieder koppel 1 iets mag kiezen en alle kindjes ook iets (maar we hebben niet veel kindjes in de familie en die zijn al +10 jaar, dus zouden geen potloden ofz kiezen 😅).
Vind het ook heeeeel moeilijk om in te schatten qua hoeveelheden, maar we kunnen snel bijbestellen en vullen doen we toch zelf.
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Wij hebben momenteel gewoon een gokje gedaan qua hoeveelheden. Wij doen 15x ...
En hoeveel kaartjes voorzien jullie? Om beetje idee te krijgen tegenover jullie verhoudingen 😇
één maand geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
En hoeveel kaartjes voorzien jullie? Om beetje idee te krijgen tegenover ju ...
Ergens tussen de 50 en 75 😅 we zijn er nog niet helemaal uit aangezien mijn mama er ook nog extra wil om uit te delen aan mensen die ze kent ipv dat we ze moeten versturen
één maand geleden
Ik heb zowiezo teveel van alles 🥲 ik heb een 60 doosjes voor doopsuiker in te doen, 50 stolpjes met doopsuiker in, 10 bellenblaas voor de kinderen, en een 48 zeepjes. En wil er nog iets van fruit aan toevoegen , appelsapjes ofzo maar daar ga ik er niet teveel van nemen. Ik zit aan tussen de 75-100 geboortekaartjes.
Wel willen wij zelf, de meters, de oma's, overgrootouders (nog 3) van alles iets dus dat telde ik dan wel mee, dat is al 8 van alles (buiten de bellenblaas) dat zowiezo weg is.
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Inderdaad! Ik weet ook echt niet hoe ik het moet inschatten ook omdat het w ...
Ja bij mij is de doopsuiker wel al voorzien voor de babyborrel, daar zal er natuurlijk veel meer volk aanwezig zijn, ik ga ook maar een beperkt aantal maken voor de thuisbezoeken enz
één maand geleden
Reactie op Nele2410
Ja bij mij is de doopsuiker wel al voorzien voor de babyborrel, daar zal er ...
Da’s dan ook weer een andere situatie. Wij doen geen babyborrel & mijn vriend zijn familie zal waarschijnlijk niet langskomen (behalve zijn ouders en opa) dus maakt de groep natuurlijk wel kleiner.
één maand geleden
Het moeilijkste is inschatten wat mijn “jobs” gaan doen. Ik ben tijdens de zwangerschap veranderd van werk en kan dus niet goed inschatten als mensen van mijn oude job en nieuwe job op bezoek zullen komen.. sowieso hebben we voor beide wel een bokaal doopsuiker voorzien om te gaan brengen maarja..
één maand geleden
Wij hebben 100 kaartjes gerekend en zitten nu aan 84 personen/koppels die we eentje sturen op onze lijst. Wij wouden graag nog een aantal overschot want je weet nooit dat je toch nog op iemand denkt.
Aantal van doopsuiker rekenen wij er 105, we hebben overschot gerekend want sommige mensen durven er al eens 2 nemen heb ik al van kameraden gehoord 😅 dus wij rekenen extra, ook als de peters of grootouders er graag 2 verschillende willen vinden wij dit bv. niet erg. We hebben 3 soorten verpakking voorzien met doopsuikers, dus van elk 35 stuks wat in totaal 105 maakt (geen zeeppompjes of weet ik veel wat, wij zijn traditioneel gebleven). En voor de kindjes van onze beste kameraden voorzien wij een andere simpele verpakking met snoepjes in.
En dan nog voor de 2 peters hebben wij voor elk nog een klein glazen flesje met zijn naam op en met gin in.
één maand geleden
Ik denk dat wij gaan voor twee soorten verpakkingen voor de doopsuiker en een potje/doosje snoep voor de kinderen. Ben nog aan het twijfelen om nog iets extra bij te doen, maar geen idee wat. Mijn vriend wil geen klein flesjes drank of zeepjes. En voor geurstokjes ben ik ook niet zo. Dus hoogstwaarschijnlijk houden we het bij dit. Over de aantallen moeten we het nog hebben. Ik vindt dat zeer moeilijk om in te schatten. Heb ook schrik dat ik ofwel teveel of te weinig ga hebben.