Ik zou graag onze doopsuiker zelf samenstellen. Iemand een tip waar ik verpakkingen kan vinden die niet al te duur zijn (maar wel van goede kwaliteit, niet te kitsch,...). Ik zou deze waarschijnlijk in de herfstvakantie beginnen samenstellen. Alvast bedankt!
Wij gaan ook alles zelf maken en heb eerst uitgezocht wat ik wil en dan prijzen vergeleken.
De kartonnen doosjes vonden we het mooist en goedkoopst bij ava. Daar zagen we ook nog blikken doosjes maar die vond ik 60cent PER STUK goedkoper bij een doopsuikerwinkel in de buurt waar we het doopsuiker zelf ook gaan aankopen.
Voor de kids heb ik houten jojo’s besteld uit china en verder gaan we zelf nog een leuk stofje kopen voor de zakjes.
Heel veel opzoeken en vergelijken dus! Het was heel erg opvallend dat niet één winkel goedkoper was maar gericht zoeken wel degelijk grote prijsverschillen kan geven!
Heel veel succes! 😘
Ava is echt pricey 😅 ik heb het geluk een btw-nummer te hebben dus kan de groothandelprijzen vinden en sommige winkels sleuren er echt aan door... Met Google lens/image search kun je vaak hetzelfde vinden op andere webshops en zo de goedkoopste opsporen. Veel succes!
Online via studioblanche.be heb je super mooie dingen 🥰
Wij hebben dit bij ons tweede kindje ook via daar besteld en de prijzen vallen echt goed mee! En daar heb je heel veel keuze. Ook via hun pagina op Instagram kan je veel inspiratie opdoen 🤩