6 Reacties

8 dagen geleden

Ja heel vervelende tijd, en nooit weten wanneer het nu "echt" is, al 2x "voor niets" naar materniteit geweest. Ze zullen daar ook denken 🤯 maar bon 😅 Als een mens nu eens wist wat ie moet voelen, zou gemakkelijk zijn 😅

8 dagen geleden

Dit dus

8 dagen geleden

36w en 4d, géén weeën, niet ingedaald, geen melkproductie 😅. Wel een buik die al weken meer hard dan zacht is én placenta vooraan dus beperkt voelen van mijn zoontje.. Heel veel afwisseling tussen rust en flip momentjes 😵‍💫 . Treffende omschrijving wel, de wachtkamer 😂.

8 dagen geleden

Reactie op elighes

Dit dus
😅zalig. Het is echt azo😅

8 dagen geleden

Het ene moment denk ik kom maar heel snel en dan switch ik weer mega snel naar fuck, hoe gaan wij da allemaal moeten doen 😂 is gelukkig wel snel weer over. Ik moet mezelf echt vooruit slepen om iets gedaan te krijgen, en vandaag is het echt neig 😅 Buiten heeeeel af en toe een korte menstruatie achtige kramp hier nog niks van voortekenen te bespeuren op 37+4w 🙈

8 dagen geleden

De indalingsweeën of oefenweeën zijn soms intenser. Dan is het “😮‍💨😮‍💨” en vul ik nog iets bij in mijn koffertje. Ik ben nog aan het werk, al tel ik wel af… Het wordt zwaarder, ons kaartje en doopsuiker is nog niet af… maar ik heb er steeds meer vrede mee dat we het toch op tijd in orde krijgen… Melkproductie is bij mij ook nog niets. Borsten zijn mss wel groter, maar nog niet paraat… Het komt wel dichterbij - en dat is op zich al zo onwezenlijk… :)