Hoi iedereen,
Ik heb begin februari een miskraam gehad op 9 weken. Mijn progesteron waarde was vanaf het begin laag en het embryotje groeide blijkbaar niet goed. Tijdens de eerste echo zei de gynae dat het embryotje 4 weken was ipv 6 weken. Ik moest utrogestan pilletjes steken. Begin februari kreeg ik keiveel buikpijn en bloedverlies en had ik geen symptomen meer. Ik kreeg een miskraam.
Ik ben de cyclus na mijn curretage meteen terug zwanger geraakt. Mijn cyclus was wel veel langer waardoor het moeilijk was om mijn ovulatie in te schatten. Volgens de ovulatietesten heb ik geovuleerd op 31 maart/1 april. Ik had vandaag mijn eerste echo en dacht dus dat ik 7 weken en 3 dagen zwanger was maar uit de echo bleek dat ik 6 weken en 1 dag zwanger ben. Het was nog te vroeg om een hartactiviteit te detecteren.
De VK zei dat de echo er goed uitziet voor 6 weken maar heeft toch bloed genomen om mijn hcg te meten en volgende week heb ik nog een echo om te zien of het embryotje aan het groeien is.
Ik heb 2 weken geleden bloed laten trekken en mijn hcg was 15000 - wat toch super hoog is moest ik toen dan maar 4 weken en 1 dag zijn??
Heeft iemand al zoiets voorgehad? Ik bereid me voor op het ergste maar wil echt positief blijven...
Groetjes