8 Reacties
één maand geleden
Reactie op MacLaura
Heyhey
Ik heb exact hetzelfde! Nu 30 weken en zoveel last van mijn darmen. ...
Jaa heb ik ook als ik eraan kom, ik heb gelukkig wel geen diarree. Jaa soms denk ik da ook en ik wil niet dat ze te vroeg komt hopelijk gewoon tot aan mijn due date 😅 ik merk ook dat mijn baarmoeder nog wat groeit want langs boven voelt het ook af en toe wat pijnlijk aan, vind het echt zot wat ons lichaam allemaal kan
één maand geleden
Ik heb in het ziekenhuis gelegen door enorme pijn in mijn buik, kindje was oke maar mijn darmen waren totaal niet oke, onder mri enzo moeten gaan om na te gaan waar het vandaan kwam en het laatste stukje van mijn dunnedarm was heel erg ontstoken en er zat vocht rond en in bleek iets te zijn dat meerdere zwangere vrouwen hebben of kunnen krijgen sommige hebben hier weinig last van en sommige voelen dit ook wel extreem ik zou zeker eens informeren als het erger word! Ik zat namelijk echt met de gebakke peren zoveel pijn!😅
één maand geleden
Reactie op tya
Ik heb in het ziekenhuis gelegen door enorme pijn in mijn buik, kindje was ...
Awtch dat is inderdaad iets minder leuk, maar gelukkig is alles goed met het kindje! Heb wel minder pijn nu, ik denk dat ik dan teveel stoelgang heb op 1 plek waardoor het pijnlijk word. Durf geen kracht te zetten dus kan niet elke dag een grote boodschap doen en merk als ik ´leeg´ ben dat ik dan eigenlijk geen pijn heb 😅
één maand geleden
Reactie op Robbievp
Awtch dat is inderdaad iets minder leuk, maar gelukkig is alles goed met he ...
Al eens geprobeerd om iets te eten of drinken waarvan je weet dat dit jou bv zou kunnen helpen? Ik heb dat met zuivel en sinaasappelsap krijgk kleine krampjes en kan ik wel gaan!