Dames,
Ik ben maandag 31weken en sins vandaag voel ik maandstond pijn in mijn onderbuik, ook voel ik dat er iets loopt uit mijn vagina ik weet niet of het urine is of vruchtwater, ik draag al enkele dagen maandverband omdat als ik hoest nies of lach ik zeg maar klein beetje plas in mijn broek dus tis niet dat in kan ruiken wat het is, wat moet ik doen?
Neem contact op met je vroedvrouw of met de afdeling verloskunde in het ziekenhuis. Ze zullen je mogelijks even doen langskomen om na te gaan wat er gaande is. Is het niks, ben je gerust. Is er wel iets, ben je in goede handen.
Ik heb hier ook enkele weken last van gehad en bleken toen voorweeën te zijn. Alsook voor je eigen gemoedsrust zou ik zeker toch eens contact op nemen 😊🍀 beter een keer teveel te bellen dan te weinig!
Dames ik ben naar het ziekenhuis geweest gisteren, en alles was ok ik heb geen vruchtwater verloren het was gwn urine maar geurloos en kleurloos, met de baby ook alles inorde beweegt nog goed en zijn hartslag was ook super, dankjewel voor alle steun en tips 😘