5 Reacties

5 maanden geleden

Oei wat vervelend. Ik weet niet goed of het erg is voor de baby. Maar heb je de resultaten al? Van wat het dan juist is?

5 maanden geleden

Volgens mij geld zo'n beetje voor alle stralingen (en medicatie) "hoe minder hoe beter". Maar lijkt me beter dat ze er met de scan achter komen wat er scheelt in je buik, zodat ze zeker kunnen zijn dat wat er daar mis is zodat ze dat goed kunnen oplossen en het geen gevolgen heeft voor jou of de baby. Zeker als 2 relevante doktoren het met elkaar eens zijn dat dat de beste optie is. Vertrouw de doktoren zou ik zeggen. Veel sterkte 🤍

5 maanden geleden

Bij de zwangerschap van mijn zoontje, werd ik ook opgenomen met hevige buikpijn en dachten ze appendicitis. Ook alle onderzoeken gehad waarond ct scan. Mijn zoontje is nu 2,5 jaar dus geen enkel effect gehad.

5 maanden geleden

Ik zou vertrouwen op de artsen en gynaecoloog

5 maanden geleden

Ik begrijp dat dit zeer eng moet zijn, maar ze zullen het enkel doen als het niet anders kan. En niet als het té gevaarlijk zou zijn voor je baby. Daarnaast is mijn schoonzus haar appendix ook verwijdert tijdens haar zwangerschap en had dit geen invloed op de baby. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en kunnen behandelen ❤️‍🩹