13 Reacties

18 dagen geleden

Was ook aan het twijfelen om deze te bestellen, maar mijn kiné zei dat "glijmiddel" gewoon even goed is, dus ik ga op safe spelen en het daar mee doen.

18 dagen geleden

Ik heb ze gekocht. Ruikt lekker. Is goed vettig. Maar de passage zelf vind ik niet zo evident 🙈 kom er met moeite aan met die dikke buik in de weg 😂

18 dagen geleden

Onze vroedvrouw vertelde dat je dit vanaf 37 weken kan gebruiken om het perineum te masseren, dit om het soepeler te maken en minder kans op scheuren te hebben. Ze zei er wel bij dat je partner dit best doet, gezien je er niet meer bij kunt, dus nog even bekijken of ik dat zie zitten 🤭

18 dagen geleden

Reactie op EmmeliePut

Onze vroedvrouw vertelde dat je dit vanaf 37 weken kan gebruiken om het pe ...
Oh, hier gaf de kiné aan vanaf 34 weken 🤗 maar idd ik laat het ook doen door mijn vriend. Aangenaam is het niet, je moet dit wat opbouwen keer per keer wat langer

18 dagen geleden

Hier ook besteld. Alles om preventief het zeer te voorkomen.😅

18 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Oh, hier gaf de kiné aan vanaf 34 weken 🤗 maar idd ik laat het ook doen d ...
"Aangenaam is het niet"?? Oei oei.. ik begrijp het niet helemaal.. ik dacht dat dit gewoon iets uitwendig was? Wat moet je percies met deze olie doen? 😅 Mijn vriendin zei idd al iets laat partner** je maar helpen 😂😂 Alles daar beneden is al zo gevoelig ik ben 35w+1.

18 dagen geleden

Reactie op Baby VW

"Aangenaam is het niet"?? Oei oei.. ik begrijp het niet helemaal.. ik dacht ...
Staat hier ergens in de topics een goeie uitleg over hoe je het best aanpakt. Vingers moeten toch 3 tot 4 centimeter naar binnen volgens dat verhaal.

18 dagen geleden

Reactie op Baby VW

"Aangenaam is het niet"?? Oei oei.. ik begrijp het niet helemaal.. ik dacht ...
Zoek het eens op zou ik zeggen 😅

18 dagen geleden

Reactie op kiwikoetje

Staat hier ergens in de topics een goeie uitleg over hoe je het best aanpak ...
Ooh dankje! moet ik eens opzoeken. Percies gemist!

18 dagen geleden

Hierbij een zeeer duidelijk filmpje op youtube met uitleg van een vroedvrouw, succes! : https://youtu.be/8lc8n2KSlmg?si=rXtuhqt6CH78Jdox

5 dagen geleden

Reactie op kiwikoetje

Ik heb ze gekocht. Ruikt lekker. Is goed vettig. Maar de passage zelf vind ...
Ik heb ook ditzelfde probleem. Oplossing 1: zelf toch doen met hulp van een toy /verlenging Oplossing 2: door mijn man laten doen Geen idee of het uiteindelijk allemaal werkt…

5 dagen geleden

Reactie op Naalu

Ik heb ook ditzelfde probleem. Oplossing 1: zelf toch doen met hulp van ee ...
Pfff de man is zelden of wakker als ik thuis ben, dus dat is nogal moeilijk om het dan regelmatig te kunnen onderhouden (ze zeggen toch 3 tot 4 keer per week masseren). En met toy vond ik het ook niet echt een succes... ik heb het opgegeven, het zal zijn wat het is

5 dagen geleden

Reactie op kiwikoetje

Pfff de man is zelden of wakker als ik thuis ben, dus dat is nogal moeilijk ...
Oh dat is jammer. Nu dit is iets dat bij mij echt niet zo veel uitmaakt denk ik. De meeste gynaecologen zullen preventief een sneetje maken als ze denken dat het niet zal lukken. Ik hoorde nog iets online dat het nog effectiever als de massage tijdens de weeën gebeurt. Maar dat lijkt mij praktisch onhaalbaar. Aan wie vraag je dat dan 😕