Het lijkt zo’n ver van mijn bed show, aangezien ik zelfs nog geen eerste echo had.. Maar ik hoor mijn vriendinnen steeds zeggen dat je moet een crèche zoeken als je weet dat je zwanger bent. Mijn uitgerekende datum is voorlopig 10 december volgens de app 🙈. De crèche die ik contacteerde heeft pas plaats in september 2025 😳. Hoe doen jullie dit?
Hier ook al druk bezig met zoeken... uitgerekende datum volgens app 8 december.. heb zowiezo al 2 crèches die wel plaats hebben ben nog aant wachten op een 3de en dan is het kijken waar ik me het best mee voel.
Ik ben ook al aan het zoeken, maar nog niet veel geluk hier. Heb al 6 crèches gecontacteerd, waarvan al 4 geen plaats. De 2 andere wacht ik nog op een antwoord. Ik weet echt niet wat te doen als er nergens plaats is... 😰
Wooow, jij hebt nog keuze! Dat heb ik al lang niet meer gehoord 🙈.
Inderdaad... Ik mag van geluk spreken.. Het spijtige van alles is ik woon tegenover een onthaalmoeder.. maar zij begint pas om 7u en ik begin ook te werken om 7u dus dat gaat praktisch iets te moeilijk zijn. De andere 2 beginnen gelukkig om 6u30.
Ja, moeilijk he. Ik vind het ook moeilijk om in te schatten hoe lang ik graag wil thuisblijven met de baby (via ouderschapsverlof etc.). En of ik weer voltijds aan het werk ga of misschien een dagje minder. Het voelt allemaal nog zo vroeg om daar mee bezig te zijn 😅
Hier was het ook niet simpel. Wij hebben het geluk gehad dat er dicht in de buurt een plaatsje vrijkwam anders hadden wij ook problemen. Tis gek wat die wachttijden zijn.
Ja, moeilijk he. Ik vind het ook moeilijk om in te schatten hoe lang ik gra ...
Ma écht! Dat is binnen een jaar 😹. Ik ben me momenteel aan het omscholen. Hopelijk vind ik nog een job in juni 🙈. Laat staan dat ik weet hoe ik zal zijn in april volgend jaar.
Heel lastig allemaal he! Wij hadden al een heel aantal creches aangeschreven, en gelukkig al een plekje kunnen verzekeren vanaf 22 april 2025 🤞🏻veel succes allemaal!
Mijn dochter gaat momenteel al naar een crèche dus van zodra ik een goed bloedresultaat had, heb ik het daar gevraagd. De baby zou kunnen beginnen in juni. Dus ik heb maar meteen gezegd dat het goed was ☺️. Maar ik heb een miskraam achter de rug en de tweede zwangerschap liep in het begin ook niet van een leie dakje. Dus ik had eigenlijk liever nog wat gewacht om het te vragen maar je kan echt niet anders e 😅
Helaas alle crèches in Duffel vol voor volgend jaar.. zit nu al met de hand ...
Hetzelfde verhaal hier! Wij hebben aan de overkant van de straat een creche dus hoopten op die maar volwet tot september 2026 en ben uitgerekend voor 15/12…