21 Reacties

6 maanden geleden

Ik krijg de laatste dagen geen normaal eten meer met volle goesting binnen, ook enkel maar zin in zoete dingen... Ik eet vooral veel fruit en heb nog nooit zoveel zin gehad in kiwi's, elke dag eet ik wel een stuk kiwi. Ik probeer chocolade en snoep links te laten liggen omdat mijn suikerwaarden nu al randje kantje zijn en ik echt vrees voor zwangerschapsdiabetes (let's hope not)...

6 maanden geleden

Ik heb niet specifiek iets. Mss net iets meer drang naar appels.. Daarnaast wel veel meer goestjes in totaliteit.. de ene keer dit, de andere keer iets anders.. allemaal dingetjes dat ik vooraf niet had genomen..

6 maanden geleden

Bij mij is het elke week iets anders. Eerst was het stokbrood met kip hawai, toen fruit (banaan, kiwi, appel, peer), nu chocolade en tum tums.. volgende week is het waarschijnlijk weer iets anders 😆

6 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Ik heb niet specifiek iets. Mss net iets meer drang naar appels.. Daarnaast ...
Hier ook appels 😀

6 maanden geleden

Ik heb vooral een afkeer gekregen van bijna alles... Ook waar ik voor de zwangerschap zot van was... Het is alsof alles anders smaakt en ik heb continue een slechte smaak in mijn mond... zelfs van dranken heb ik een afkeer gekregen...Ben ook al drie weken misselijk. Gisteren gestart met Navalit... Momenteel red ik mij met frisse chocomelk, fris water, petit Gervais yoghurts en frisse sinaasappels... Voor de rest krijg ik niets binnen...

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Ik heb vooral een afkeer gekregen van bijna alles... Ook waar ik voor de zw ...
Ik heb ook wel een beetje afkeer gekregen van een aantal dingen van vooraf..

6 maanden geleden

Ik heb (nog) geen cravings. De geur van basilicum, vaatwastabletten en rauwe aardappelen doen me wel kokhalzen. Dit had ik bij m'n vorige zwangerschappen niet.😅 Ik ben 6 +4 weken ver.

6 maanden geleden

Ja, appels, appelsienen en kiwi´s ook!

6 maanden geleden

Ik heb niet per de cravings, maar juist omgekeerd… Alles wat ik zo lekker vond, smaakt me niet meer. Ik leef dus van dag tot dag en kijk in wat ik eventueel zin heb om te eten 🤭😅

6 maanden geleden

Eitjes (eiersla) en chocolademelk ✨

6 maanden geleden

Hier ook ijsje, kan t elke moment van de dag eten 🤤

6 maanden geleden

Ik eet al jaren geen vlees of vis, nu dus weer wel 🤦🏻‍♀️😅 gisteren zoveel zin in haring!

6 maanden geleden

Reactie op Hope2712

Ik eet al jaren geen vlees of vis, nu dus weer wel 🤦🏻‍♀️😅 gisteren zovee ...
Ik eet al jaren vegan en nu plots zin in 'echte' kaas 🤭 ik ga er wel niet aan toegeven, maar ben dus niet de enige 😛

6 maanden geleden

Elke dag een blokje kaas !

6 maanden geleden

Ik heb vooral afkeer van heel veel dingen ik was een enorme gezonde eter heel veel groenten, nu de geur die ik krijg van ene of andere soort groenten begin ik al te kokhalzen vlees eet ik al sinds een paar weken niet meer omdat dit mij letterlijk naar de wc doet lopen. Ik red mij door heen de dag met aardbeien yoghurt cracotten en augurken vanavond probeer ik een soepje! Komt wel weer terug allemaal goed eens we uit deze periode komen!

6 maanden geleden

Pasta is echt helemaal een verslaving geworden hier 😅

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik krijg de laatste dagen geen normaal eten meer met volle goesting binnen, ...
Ik ken dit! Soms zit ik echt mijn eten over mijn bord te verschuiven.. denk dat ik soms 10 minuten gewoon langer aan tafel zit

6 maanden geleden

Reactie op SaraDL

Ik ken dit! Soms zit ik echt mijn eten over mijn bord te verschuiven.. denk ...
Ik pak mijn bord in en zet het terug in de frigo en eet een maaltijd soms in 3x op dan 🙈 donuts, watermeloen, kiwi, zoetigheden, etc krijg ik dan echt wel met veel plezier binnen 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Hope2712

Ik eet al jaren geen vlees of vis, nu dus weer wel 🤦🏻‍♀️😅 gisteren zovee ...
Ik heb als vegetariër ook mega veel zin in gehakt als ik het ruiiiik !!

6 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Ik eet al jaren vegan en nu plots zin in 'echte' kaas 🤭 ik ga er wel niet ...
Ik eet weer kaas sinds zwangerschapsverlies 🤦🏽‍♀️. Gewoon iets als troost. Chapeau van jou!!