13 Reacties

11 dagen geleden

Hahaha, ik heb dit ook met de geur van bakstenen en garages! Hmmm馃槏馃槀

11 dagen geleden

Ik weet niet of dit voedingsmiddel getest is op zwangere vrouwen, zorg dat je niet iets eet dat giftig is voor je babytjes. Je wil niet op spoed moeten uitleggen dat je klei hebt gegeten.

11 dagen geleden

Zou kunnen wijzen op een tekort in bepaalde vitaminen & mineralen. Ik weet bv als je zin hebt in ijs knabbelen dat dat zou wijzen op een ijzertekort. Misschien toch eens bespreken met je huisarts/gynaecoloog hoor

11 dagen geleden

Ik heb hetzelfde! De geur van kelders, garages, muren 馃ぃ Ik heb wel ijzertekort, dus heb ijzer voorgeschreven gekregen..

11 dagen geleden

Reactie op Hanaadddd

Hahaha, ik heb dit ook met de geur van bakstenen en garages! Hmmm馃槏馃槀
Omgg net hetzelfde aahahah馃槶

11 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Ik weet niet of dit voedingsmiddel getest is op zwangere vrouwen, zorg dat ...
Staat erbij dat het eetbaar is maar ben ook niet zeker dat het ook geschikt is voor zwangeren ga het na vragen eerst bij me gynaecoloog

11 dagen geleden

Reactie op Bychloe

Ik heb hetzelfde! De geur van kelders, garages, muren 馃ぃ Ik heb wel ijzerte ...
Voel u volledig 馃ぃ

11 dagen geleden

Volgens mij heet dat Pica. Kan je ook hebben met krijt. Ik hoop dat het voorbij gaat na je zwangerschap! Zou het ook wel eens aftoetsen met de arts!

11 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Zou kunnen wijzen op een tekort in bepaalde vitaminen & mineralen. Ik w ...
Oei. Ik wil al weken op ijs knabbelen.. Dacht dat het puur was omdat ik geen suiker mag eten en toch een beetje wil peuzelen/snoepen 馃檲.

8 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Zou kunnen wijzen op een tekort in bepaalde vitaminen & mineralen. Ik w ...
Vandaag bloedafname gehad en had redelijk ijzer en magnesium te kort dus vandaar dit craving馃ぃ

8 dagen geleden

Reactie op Roza馃尭

Vandaag bloedafname gehad en had redelijk ijzer en magnesium te kort dus va ...
Aha gelukkig kan je nu de juiste vitaminen bijnemen & moet je niet op klei zitten knabbelen 馃槄

8 dagen geleden

HAHAHA alle geluk ja 馃ぃ馃

8 dagen geleden

En dan nu zoeken voor knutselprojectjes met je klei 馃檲.