8 Reacties

één maand geleden

Ik heb geen enkele covid vaccin laten zetten en dokter zei zelf dan gaan we er nu ook niet meer mee beginnen. Overigs heb ik net 2 weken geleden nog corona gehad dus de baby zou denk ik nu al antistoffen hebben door mij. Heb ook gelezen dat babys minder ziek worden van covid dan volwassenen. Of dat waar is weet ik niet. In mijn familie zijn er wel wat personen die zich lang niet goed hebben gevoeld na al die vaccins dus ik ga enkel voor het griepvaccin. Zeker nu ik toch net covid gehad heb.

één maand geleden

Ik heb het vorige week op werk laten zetten (Wzc). Gynaecoloog zei me dat het momenteel aangeraden nog wordt maar dat de effecten op de baby nog verder onderzocht worden en ze minder zien dan ze verwacht hadden. Mocht zelf kiezen, en aangezien ik niet ziek ben van de vaccins en ze steeds genomen heb, deze ook maar meegenomen. Zekere voor't onzekere denk ik dan hoe klein mss ook de extra bescherming is die de baby meekrijgt.

één maand geleden

Ik heb het vaccin twee weken geleden genomen omdat heel wat dichte familie opnieuw besmet begon te geraken. Ik heb 2 jaar geleden COVID gehad en was er toen heel erg ziek van, dus wou mezelf en de baby daarvan sparen.

één maand geleden

Reactie op Emily234

Ik heb het vaccin twee weken geleden genomen omdat heel wat dichte familie ...
Ik had ook geen bijwerkingen na het plaatsen van het vaccin trouwens.

één maand geleden

Mijn dokter is een absoluut geen fan meer van, zijn eigen vrouw is pas bevallen en die heeft deze ook niet genomen zei hij. Heb het ook nog nooit laten zetten en nu ook niet. Over het griepvaccin twijfel ik nog omdat het volgens mij alleen tegen de meest voorkomende soort beschermt die op dat moment rond gaat.

één maand geleden

Ik heb enkel mijn griepvaccin laten plaatsen. Ik heb 2 vaccinaties voor covid gehad en van het tweede vaccin heb ik een hartvliesontsteking gekregen waardoor ik even in het ziekenhuis geweest ben. Ik wil niet opnieuw zoiets tegenkomen, zeker niet tijdens de zwangerschap…

één maand geleden

Ik heb geen enkel covid-vaccin laten zetten. Aan het begin van de zwangerschap heb ik de visie van mijn huisarts gevraagd en die was geen voorstander. Griepvaccin doe ik ook niet. Kinkhoestvaccin wel.

één maand geleden

Hi, Topics over vaccinaties, zowel coronavaccinaties als het Rijksvaccinatieprogramma, zijn niet meer toegestaan. Wij merken dat deze topics onrust veroorzaken op het forum. Het is een erg gevoelige discussie, en wij denken dat het beter is als jullie je hierover laten informeren door professionals en mensen die hier echt verstand van hebben. Ik sluit daarom het topic. Liefs, Eliza