9 Reacties

6 maanden geleden

Proficiat!!! 🤰🏼 in die eerste weken had ik ook geen symptomen en voelde ik me ook niet echt zwanger, dus dat wilt eigenlijk niets zeggen hoor 😊 het is eigenlijk vooral begonnen vanaf de 7weken. Heel moe, misselijk, slecht slapen, geconstipeerd, en afkeer voor vele geuren 😅 hopelijk is het snel woensdag en kan je snel beginnen genieten! 🙏🏻

6 maanden geleden

Ik snap helemaal wat je zegt! Bij ons was het pas de 20ste ronde raak (iui-traject beginnen dit jaar) en we konden het haast niet geloven. Ik moest de resultaten en de evolutie van de bloedwaardes zien om het te geloven. Heel blij maar ook de angst om blij te zijn… deze week kreeg ik last van kleine bloedingen en verloor ik zelf wat stolsel en ik dacht dat het voorbij was. Het bloedonderzoek was dan weer zeer geruststellend maar ik zal pas echt gerust zijn na onze echo van aanstaande dinsdag. Ook de beperkte symptomen, waar ik ook stiekem blij om ben, zijn soms een bron van bezorgdheid. Maar ik ben blij om te lezen dat jouw borsten ook minder gevoelig zijn dan vorige week, je bent dus niet de enige 😉… we kunnen niet anders doen dan afwachten en proberen vertrouwen te hebben in onszelf en die kleine baby in wording 🩷

6 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu bijna 10 weken, ook met medische hulp en pcos en heb bijna geen symptomen dus ging er ook vanuit dat ik slecht nieuws zou krijgen maar eerste echo was helemaal top! 😍 Dus heb vertrouwen in je lichaam, komt goed!

6 maanden geleden

Reactie op Jill_V

Proficiat!!! 🤰🏼 in die eerste weken had ik ook geen symptomen en voelde i ...
Super lief. Klinkt wel geruststellend! Idd aftellen!!! Nu dus nog even genieten van de weinige symptomen 🙈

6 maanden geleden

Reactie op jana3006

Heel herkenbaar! Ik ben nu bijna 10 weken, ook met medische hulp en pcos en ...
Wat fijn dat het goed gaat bij jou! Ik hoop woensdag ook fijn nieuws te mogen horen 😘

6 maanden geleden

Reactie op Leli107

Ik snap helemaal wat je zegt! Bij ons was het pas de 20ste ronde raak (iui- ...
Wat heftig! En ook een hele weg ernaartoe klinkt het! Ik duim mee voor jou dinsdag! Wat fijn om iedereen te zien meeleven 🩷🩷

6 maanden geleden

Waw!! We hebben echt identiek hetzelfde traject. Morgen ook 7 weken en 7 mei eerste echo & ook met pcos. Super bang en nerveus na ons miskraam in januari. Maar soms moeten we ook positief kunnen zijn & zeker genieten! Veel succes volgende week 💗💗

6 maanden geleden

Hier ook een enorme controlefreak! Vandaag 9 weken en ik kocht mezelf al een dopler 😅 ik hoop snel het hartje te kunnen opvangen 😂 (vroedvrouw van opleiding en enkele jaren als vroedvrouw gewerkt dus hopelijk zit het me nog in de vingers en is het snel raak!) 14/5 heb ik mijn tweede echo en de uren daar naartoe lijken wel dagen.. Aftellen maar en hopen om ons kleine prutske weer in de beste staat te mogen bewonderen 🤞🏼🤔

6 maanden geleden

Wow, dit zou even goed door mij kunnen geschreven zijn... Zit in exact dezelfde situatie maar 1 week minder. Ook wat angst dus hier... Heel herkenbaar denk ik!