25 Reacties
7 maanden geleden
Ik ben ook rond mijn 6de week zwanger van mijn 3de kindje . Bij mij is vooral mijn buik gespannen en al klein buikje . Proficiat
7 maanden geleden
Ik dacht dat ook toen ik 6 weken was! Het waren gelukkig mijn darmen maar... Bij mij ging het ook terug weg (hoewel niet meer helemaal).
7 maanden geleden
Bij mij heel erg ik kan het gewoon niet meer verbergen en ben bijna 7 weken.. wel 4de zwangerschap dan gaat het zowieso al veel sneller..
7 maanden geleden
Reactie op juliette1993
Ik dacht dat ook toen ik 6 weken was! Het waren gelukkig mijn darmen maar.. ...
Wanneer ging het dan even weg naar je gevoel? Ik nu ook halverwege week 6 en ook echt gespannen/bolle buik. Wrs de darmen dus op deze termijn, is eerste zwangerschap.
7 maanden geleden
Bij mij heel erg ik kan het gewoon niet meer verbergen en ben bijna 7 weken ...
Idem hier🙈😂🙏😎
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Idem hier🙈😂🙏😎
Gaat snel e mijn god😂 ik wou tot 12 weken niks zeggen ma ik denk dat dat echt niet gaat lukken hahahaha
7 maanden geleden
Gaat snel e mijn god😂 ik wou tot 12 weken niks zeggen ma ik denk dat dat e ...
Ik zwijg ook😂 maar tis moeilijk al te verstoppen! Ook vierde baby 😜
7 maanden geleden
Ik ben 7 weken ver en vorige week dacht ik ook dat mijn buik al echt zichtbaar was. Deze week staat mijn buik weer minder dik, maar zie toch wel een klein verschil. Denk dat het vooral de darmen waren. Had vorige week ook veel last van buikpijn na eten en dat is nu weer wat minder. Ik verstop het ook nog voor de familie. Had van het weekend een familiefeestje en had zwarte kleren aangedaan. Iedereen zei dat ik precies wat afgevallen ben, missie geslaagd dus 😂
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Ik zwijg ook😂 maar tis moeilijk al te verstoppen! Ook vierde baby 😜
Hoe oud zijn je andere kindjes nu?😍😍
7 maanden geleden
Hoe oud zijn je andere kindjes nu?😍😍
Ik heb eentje van 6, van 4 en van net 2 jaar 😍! En jij?
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Ik heb eentje van 6, van 4 en van net 2 jaar 😍! En jij?
Ooo hoe leuk😘 ik ook eentje van 6 en dan heb ik nog een dochtertje wat in 2021 stil geboren is met 24 weken en een dochter van 17 maanden 💗💗
6 maanden geleden
Ooo hoe leuk😘 ik ook eentje van 6 en dan heb ik nog een dochtertje wat in ...
Oh wat erg van jullie tweede dochtertje 😢✨. Benieuwd of jullie een vierde dochtertje krijgen of nu een jongetje? Al maakt geslacht niet uit hè. Zoooooooo spannend 🥰❤️🙏!
6 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Oh wat erg van jullie tweede dochtertje 😢✨. Benieuwd of jullie een vierde ...
Jaa idd was ook echt verschrikkelijk en heel onverwachts.. ma weet je zo dingen hebben we spijtig genoeg niet in de hand🤍🥺.. ik zie juist dat ik het geslacht van mijn eerste kindje er niet had bijgezet dat is een jongen🩵 ik heb eigenlijk nooit echt een gevoel gehad van wat ik zou krijgen maar nu heb ik een heel sterk gevoel dat het een meisje zal zijn geen idee waarom.. heb jij jongens en meisjes of?😘