Hoi iedereen!
Ik ben vandaag 14 weken zwanger, en begin meer en meer écht te pronken met m’n buikje.
Ik kon het al een tijdje niet meer wegsteken, maar inmiddels ben ik wel uit de zone ‘is ze gewoon verdikt, of zou ze zwanger zijn?’ ☺️
Hebben jullie ook zin om jullie zwangere buikje hieronder te tonen? 🫶🏻
😜ik heb onze kerstboom gisteren ook opgezet met het extra excuus dat ik het niet maar ga kunnen doen als mini er eenmaal is en ik die taak ook aan niemand anders toevertrouw 😉 Mooie foto! & Nooit te vroeg voor kerst is mijn levensmotto 🎄
Het was niet makkelijk 😅 In mijn ene hand een lampje vastgehouden zodat mijn buik mooi belicht werd. En in mijn andere hand mijn gsm. De juiste positie vinden, dat heeft eventjes geduurd want ik zag niet wat ik fotografeerde. En dan een klein beetje bewerkt voor een mooier effect 😊
Sorry dame's voor de foto maar met kledij is het wat lastig te zien😅 ik heb het zo goed mogelijk verborgen 😁 mijn exuses alvast!!!
Dit is op 35w en 1d (foto is van gisteren)
36weken en 3 dagen!! 🤰👶
Laatste week al enorm afgezien en toch bang dat hij/zij vroeger zal komen!! Vandaar vandaag met mijn partner misschien wel onze laatste buikfoto gemaakt 🥰