141 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op lotje1994
Ik probeer bewust topics als deze te vermijden maar af en toe ben ik benieu ...
Hey Lotje, net hetzelfde gevoel hier. Ik ben ook bijna 17 weken ver en je ziet ook echt nog totaal niks bij mij. Volgens de echo's groeit de baby goed en verloopt alles voor de rest vlotjes maar het echte gevoel van zwanger zijn ontbreekt wel door het ontbrekende buikje.
4 maanden geleden
Reactie op MarjoleinA
Hey Lotje, net hetzelfde gevoel hier. Ik ben ook bijna 17 weken ver en je z ...
Ik heb juist het tegenovergestelde.. ik ben 17 weken zwanger van mijn tweede kindje en al best een dikke buik terwijl ik normaal echt dun ben. Ik hoor het regelmatig, dit maakt mij juist weer onzeker 🫤
4 maanden geleden
Reactie op Linn1997
Ik heb juist het tegenovergestelde.. ik ben 17 weken zwanger van mijn tweed ...
Hey Linn! Snap ik volledig. Het is bij iedereen wel wat anders maar uiteindelijk is het belangrijkste dat onze baby's het goed hebben daarbinnen 😊 Je mag fier zijn op je buikje hoor 😘
4 maanden geleden
Reactie op lotje1994
Ik probeer bewust topics als deze te vermijden maar af en toe ben ik benieu ...
Hey lotje,
Ik begrijp wat je bedoelt. Zelf ben ik zwanger van mijn derde kindje. Nu 18w 5d en net zoals jij kan ik nog in de meeste van mijn kleding. Geen kilo bijgekomen. Met een losser T-shirt zie je het ook niet echt. Net als jij ben ik ook benieuwd wanneer ik ga "uitzetten", maar uit ervaring weet ik ook dat zo'n buik vaak in de weg kan zitten. Dus hier is het een dubbel gevoel :) We gaan geduldig moeten zijn vrees ik, hoe moeilijk dat soms ook mag zijn, maar je bent zeker niet alleen! Het belangrijkste is dat onze kleintjes het goed doen ❤️