9 Reacties

7 maanden geleden

Goeiemorgen Jill! (Nog) geen ervaring met bloedverlies dus kan je niet meteen helpen, maar zou het kunnen dat je roze afscheiding komt door de eerste inwendige echo? Dat je bloedvaten een beetje uitgezet zijn door de zwangerschap en daarbij perongeluk eentje geraakt tijdens het onderzoek? Dat is natuurlijk helemaal niet schadelijk voor de baby en best case scenario 😅 Maar omdat je de dag ervoor net je echo had, kwam dit als optie in mijn hoofd.

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Goeiemorgen Jill! (Nog) geen ervaring met bloedverlies dus kan je niet met ...
Hey Jesmina, nog iets aan gedacht, maar zou kunnen inderdaad! De baarmoeder groeit ook en is beter doorbloedt. Had ook al eens gepolst bij schoonzus/vriendin en zij hadden het ook gehad in hun eerste weken. Het is vandaag zo goed als gedaan, maar toch … beetje bang afwachten tot we een hartje horen 🥲

7 maanden geleden

Reactie op Jill_V

Hey Jesmina, nog iets aan gedacht, maar zou kunnen inderdaad! De baarmoeder ...
Ik snap je angsten echt.. Ik voel me zo geobsedeerd door de zwangerschap. De ene dag kan ik lijn emoties bedwingen, maar gisterenavond zat ik in een spiraal van slechte gedachten ´wat als de eerste echo niet goed is?'. 🥲 Ik moet mezelf eraan herinneren: dit is een natuurlijk proces. Mijn lichaam is hiervoor gemaakt. Alles komt goed. Ik heb op 24 april de eerste echo, tot dan ga ik blijven mezelf ongerust maken bij elke kramp die ik heb. 😅

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik snap je angsten echt.. Ik voel me zo geobsedeerd door de zwangerschap. D ...
Ooh ik begrijp je helemaal! Positief blijven is de enige dag gemakkelijker dan de andere 🥺 maar zoals je zegt: ons lichaam is hiervoor gemaakt. Je lichaam en geest zo goed mogelijk proberen verzorgen 🧡 en verder de mental breakdowns proberen beperken 😅 iedereen voelt ook andere dingen en maakt andere dingen mee!

7 maanden geleden

Hey! Ik heb ook afgelopen week last gehad van bruinverlies en dit lijkt nu te minderen. Heb mijn gyneacoloog en huisarts om raad gevraagd en beide maakten zich niet ongerust zolang het geen helder rood bloed was en ik geen erge buikkrampen had. Het kan oud bloed van de innesteling geweest zijn die nu pas vrij komt. Ik las ook dat dit rond de 4-5 weken zwangerschap wel kan voorkomen

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Hey! Ik heb ook afgelopen week last gehad van bruinverlies en dit lijkt nu ...
Oh goed te horen dat ze beide niet ongerust zijn 🙏🏻 hoe ver ben je zelf nu? Al een echo gehad? Ik hou me vast aan de goeie echo die we hadden en de waarden die goed waren 🥺 laat ons er maar van uit gaan dat het voor er voor sommige vrouwen bij hoort 🙏🏻

7 maanden geleden

Reactie op Jill_V

Oh goed te horen dat ze beide niet ongerust zijn 🙏🏻 hoe ver ben je zelf n ...
Ik ben nu 7 weken en neen ze hadden pas plaats voor mij eind april dus dan zal ik 10w zijn. Dus nog even afwachten 🥲

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik ben nu 7 weken en neen ze hadden pas plaats voor mij eind april dus dan ...
Oh da’s nog even afwachten 🤞🏻hopelijk gaat de tijd snel voorbij 🐣