9 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb ook bruinverlies sinds gisteren en ben nu 8 weken. Ik ben vervroegd op echo mogen gaan en alles was goed. Ik had ook wat kleine krampen. Kan dus perfect normaal zijn. Hopelijk maandag ook geruststellend dus!

6 maanden geleden

Heb dit ook gehad op 6 weken en was ook perfect normaal, is ondertussen al over. Zolang het geen rood helder bloed is met klonters is het oke! :)

6 maanden geleden

Hey hey, Ik heb ook wat bruine en zelf roze afscheiding gehad gisteren, nu niets meer. Ik ben momenteel 6weken en 4 dagen 'kwas wel volledig in paniek hierdoor, omdat het ook om mijn eerste zwangerschap gaat. Het is blijkbaar heel normaal dat je zo'n soort afscheiding kunt hebben in het begin van je zwangerschap. 1op5 heeft hier blijkbaar zelf last van. Je lichaam is aan het veranderen en daar beneden is alles ook beter doorbloed 😅 zelfs met het niezen kan een klein haarvaatjes soms springen. Mijn dokter zei mij, zolang je geen hoge koorts hebt, buikpijn die je nog nooit eerder hebt gevoeld, het gevoel hebt dat je flauwvalt of helderrood bloed met klonters verliest, hoef je je geen zorgen te maken. Heel veel succes maandag!

6 maanden geleden

Ik zou nog niet panikeren en gewoon wachten wat ze maandag zeggen :)

6 maanden geleden

Ik heb zonet hetzelfde voorgehad op exact 6 weken. Ben toch ook even in paniek :-(

6 maanden geleden

Reactie op fwmds

Ik heb zonet hetzelfde voorgehad op exact 6 weken. Ben toch ook even in pan ...
Ik ook wat bruin verlies ben 8 weken ben ook in paniek maar denk niet dat het kwaad kan

6 maanden geleden

Reactie op elighes

Heb dit ook gehad op 6 weken en was ook perfect normaal, is ondertussen al ...
Had je veel verlies? Of maar een beetje? Ik ben zelf ook 6 weken ver en had gisteren opeens ook bruinverlies. Vandaag voorlopig nog niets te zien.

6 maanden geleden

De echo was in orde! Baby’tje is exact 9 weken. De bruine afscheiding is normaal omdat de placenta aan het groeien is. Sommige vrouwen kunnen dus inderdaad last hebben van bruine afscheiding hierdoor. Zolang je geen rood bloed of enorme buikkrampen hebt is alles ok!

6 maanden geleden

Reactie op BabyPookie

De echo was in orde! Baby’tje is exact 9 weken. De bruine afscheiding is no ...
Hoo wat een geweldig nieuws! Bedankt ook voor de extra info 🥰