Zijn er hier mama’s die na hun bevalling bredere heupen hebben gekregen? Of heeft het te maken met je veel bijkomt tijdens je zwangerschap, Of valt dit mee? Ik hoor echt verschillende verhalen in zelf ben nu bijna 21 weken ben 1,2kg bijgekomen en heb af en toe maar e buikje om het zo raar maar te vernoemden.
Zijn er hier nog die het zelfde hadden/hebben?
Bij ons eerste kindje, maar mijn heupen zijn nu al serieus gegroeid in omtrek (een 7cm), terwijl ik nog maar 2 kg ben bijgekomen. Ben nu 21w3d. Dus in mijn geval is het niet van veel bij te komen, maar puur van mijn lichaam dat zich anders begint te “zetten”. Vroedvrouw en gynaecoloog zien het alleen als iets positiefs.
Bij mij gebeurt er niks.. nu 23w en nog geen gram bijgekomen, mijn lichaam is niet echt veranderd buiten mijn buik dan natuurlijk. Velen zeggen ook dat van de achterkant je helemaal niet ziet dat ik zwanger ben en dat mijn buik echt naar voor staat.
7 kg bijgekomen. Na m´n eerste zwangerschap zijn m´n heupen en ribben wel wat verbreed en zo gebleven. Vet/gewicht had daar niets mee te maken. Lastiger vond ik dat ik van schoenmaat 37 naar 38 ben gegaan (: