3 Reacties

één maand geleden

Ik heb daar inderdaad ook veel last van! Zoals je vroedvrouw zegt, niet twijfelen als je niet op je gemak bent en eens langsgaan… beter eens te veel dan te weinig he

één maand geleden

Reactie op Jasmienvdm

Ik heb daar inderdaad ook veel last van! Zoals je vroedvrouw zegt, niet twi ...
Aan de monitor gelegen. Ze denken ook aan een urineweginfectie 🥴 urinestaaltje zal meer zeggen. Kindje doet het wel goed. Zijn elleboog duwt ook aan mijn navel. 🙈 Maar i.v.m. harde buiken...mij rustig houden. Warmte en paracetamol. Thx voor je advies 💪❤️

één maand geleden

Ik lag ook opde materniteit met prenatale contracties, gelukkig met weëenremmer kunnen stoppen en nu platte rust tot aande bevalling en nog een pilletje genaamd: progebel nemen... ik heb ook last van harde buiken, maar is vooral omdat we een groter meisje verwachten en ze ligt helemaal vanvoor. Ze is ook enorm actief overdag dus doet wel pijn alsze beweegt, Vanaf dat je zelf voelt van dit is niet oke, gewoon direct bellen. Heb dit ook gedaan en daardoor waren we er vroeg bij. Ze zeiden dat als warmte en paracetamol niet helpt dat ik zowiezo moest langskomen. En dat alsje zelf belt, dat ze dit serieus nemen want dat is je instinct dat zegt hier is iets verkeerd. Alvast veel succes gewenst en hopelijk zie je ook niet teveel af 😘