21 Reacties
3 maanden geleden
Dat hebben wij ook, de living is opzich wel groot genoeg maar met zo'n park erin gaat het idd vol staan.. heb het losgelaten en me voorgenomen dat het maar voor een klein half jaartje gaat zijn 😂 erger is voor mij dat ik geen kerstboom zal kunnen zetten dit jaar 💔😂 want daar is dan geen plaats meer voor
3 maanden geleden
Mijn zus heeft dit opgelost door een ledikant op wieltjes te kopen zodat het niet steeds op 1 plek moest blijven staan en weggeduwd kon worden als er eventueel bezoek zou komen. Ledikant was verstelbaar in hoogte, dus in het begin erin gelegd met babynestje en later gebruikt als kinderbed in de kamer (eerste 6 maanden had ze een co-sleeper bij haar). Ledikantje nam minder plaats in dan een parkje.
Ik hoor ook wel van anderen dat ze hun kindje in een wipper/relax zetten als ze even hun handen vrij willen?
3 maanden geleden
Wij gaan een park en luiertafel in de living zetten zodat we niet telkens naar boven moeten gaan om te verversen 😊 dat zijn anders te veel trappen 😅
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Mijn zus heeft dit opgelost door een ledikant op wieltjes te kopen zodat he ...
Ja het ledikantje beneden zetten is misschien wel een oplossing! Baby zal inderdaad eerste maanden bij ons in de slaapkamer slapen in een cosleeper dus bedje kan dan wel naar beneden tot hij niet meer in de cosleeper past. Gaat ook niet echt mooi inblenden in ons interieur maar dat zal ik moeten loslaten 😅
3 maanden geleden
Onze woonkamer is niet groot maar ook niet klein, allesinds wel plaats voor een park en luiertafel. Ik zou anders ook gewoon een wieg zetten maar vertrouw dit niet goed qua stevigheid met de hond.
Je hebt ook kleinere luiertafels hoor, of je legt gewoon het waskussen en mandjes met productjes op de eettafel, zo deed een vriendin van mij het ook. Als er dan volk kwam en er werd aan tafel gezeten bergde ze dit dan gewoon even op (was ook gemakkelijk en snel weg te zetten met dat alles in mandjes stak)
3 maanden geleden
Vraagje voor de mama's die hun ledikant in de living zetten. Wanneer je dat dan naar de slaapkamer verhuist na zes maanden, waar zet je je baby dan in in de living?
3 maanden geleden
Reactie op catherine15
Vraagje voor de mama's die hun ledikant in de living zetten. Wanneer je dat ...
Dutjes gaan dan in de eigen kamer overdag en als ons zoontje wakker is dan ofwel een speeltapijtje (waar we bij blijven), de eetstoel (die kunnen we overal bijschuiven, we hebben hier ook een newbornzitje voor mocht het nodig zijn) en anders in de draagzak.
Ik zou eigenlijk niet goed weten waarom je een park gebruikt buiten dutjes of om hem ff neer te zetten om iets te nemen of te koken. Ik zou hem daar sowieso geen uur laten alleen in zitten als hij wakker is.
3 maanden geleden
Bij de eerste had ik even een box staan maar zeer weinig gebruikt, dus ga deze keer geen zetten (ook al heb ik hier plaats voor)
3 maanden geleden
Persoonlijk vind ik een box/park overbodig. Naast dat het veel ruimte in beslag nam werd het vooral als opbergruimte gebruikt 😅
Wij zullen nu weer het wiegje gebruiken die we bij de 2de hadden aangeschaft. Het is een wiegje met wieltjes dus super handig om te verplaatsten naar de keuken en in ons geval de veranda.
3 maanden geleden
Bij de 1ste hadden we een aeromoove reisbedje. Lichtgewicht. Makkelijk te verplaatsen en snel opgeborgen of terug opgezet.
We woonden toen kleiner en stond wel altijd ergens voor een kast en was zo voor ons de makkelijkste oplossing.
Nu voor de 2de hebben we een parkje op wieltjes van petite amelie dat makkelijk toe te plooien is.