34 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Ik heb mezelf voorgenomen om te proberen, en als het niet lukt of het ligt ...
Ewel, hier ook nog es nagedacht😅. Kga het ook proberen. Indien het niet lukt kunnen we overschakelen. Kga sowieso een doos met poeder en flesjes in huis zetten. Maar BV toch proberen. Thx 😊💪❤️
4 maanden geleden
Ik mag waarschijnlijk doordat ik medicatie neem geen borstvoeding geven. Ik kan ermee stoppen maar ik weet niet of ik dat zie zitten. Ik ben ook autistisch en ik weet niet of ik daar helemaal comfortabel mee ben om mijn kind borstvoeding te geven. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar bon, mijn vroedvrouw zei dat ik daar zelf moet achter staan en dat ik het niet moet doen door de sociale druk van wat de mensen verwachten van mij maar dat ik daarzelf moet achter staat en niemand mij zou mogen pushen
4 maanden geleden
Reactie op elighes
Ik mag waarschijnlijk doordat ik medicatie neem geen borstvoeding geven. Ik ...
Dat klopt. De vroedvrouw zei dat ook tegen me. Zoals hier wordt gezegd in de groep: we moeten enkel ons hart volgen en dan komt dat goed. Ik begrijp je helemaal. Mijn man zei gisteren: laat dat wat op je afkomen. We hebben nog even. Maar ik ben nogal een stresskip😅 We gaan dat al goed doen. BV of flesvoeding💪😊❤️
4 maanden geleden
Reactie op Naomi__1994
Ik volg.. maar zet met het idee om te combineren..... Als dat kan
Ja dat kan perfect. Ik heb dat bij men 1ste kindje ook gedaan. Dat is precies een taboe. Bijna iedereen doet alsof het borstvoeding OF flesvoeding is. Je kan perfect nan evolia geven in combinatie met borstvoeding
4 maanden geleden
Ik twijfel .. mss uit egoïsme, maar ik heb al zo'n moeilijke zwangerschap achter de rug (HG, gal operatie,..).. Dat ik eigenlijk bang heb om pijn te hebben aan mijn tegels, om nog meer af te zien ... en langs de andere kant als de pijn toch zou meevallen maar dat het niet zou lukken om genoeg melk te produceren, dan zou ik me voelen alsof ik faal als mama... Hoewel ik heel graag Colostrum aan mijn kind wil geven ... moeilijke keuze
4 maanden geleden
Reactie op ourfirstbabygirl
Ja dat kan perfect. Ik heb dat bij men 1ste kindje ook gedaan. Dat is preci ...
Ik hoorde dat de flessen van Medela goede fopspenen hebben. Zodanig dat ze dezelfde kracht moeten geven aan de borst en aan de fles !
4 maanden geleden
Reactie op Nele2410
Ik twijfel .. mss uit egoïsme, maar ik heb al zo'n moeilijke zwangerschap a ...
Hey Nele, ik denk dan met te proberen dat we niet kunnen verkeerd doen. Maar zeker je hart volgen. Allebei is ok. Zoals ik lees is er altijd de mogelijkheid om over te schakelen naar flesvoeding. Maar enkel je hart volgen.❤️ Hoe dan ook ben je een goede Mama.
4 maanden geleden
Reactie op thalissaF
Ik heb de eerste keer borstvoeding gegeven. Ik heb dit 7 weken volgehouden. ...
Ik vrees dat ik me inderdaad ook niet 100% comfortabel zal voelen met mijn grote cupmaat. Waar heb jij indertijd jij voedingsbh’s gehaald, want ik vind dit precies toch ook een uitdaging met mijn cupmaat.