Ik ben nu 34 weken met mijn 1tje kindje. Ik hoop toch voltijds te kunnen doen voor 6 maand lang als de borstvoeding goed verloopt. Want wil heel graag doen.
Ik ben morgen ook 37w zwanger 😍 Ik wil ook zeer graag borstvoeding geven, ik hoop dit tot minstens 6maand te kunnen doen, idealiter nog langer, maar zal ook wat afhangen hoe dit zal verlopen als ik na 5maand terug begin met werken.
Hier ook overmorgen 37 weken. Ik ga proberen tot ik opnieuw ga werken, dus tot 6 maanden. Denk wel dat we gaan combineren met flesvoeding vanaf dan. Als mijn melkproductie niet te hard terug valt zou ik de ochtend en avondvoeding wel nog zolang mogelijk geven, zeker tot 1 jaar. Maar ik ga zien wat voor mij/ons het beste werkt. Als het vanzelf gaat dan doe ik misschien gewoon verder zonder flesvoeding en met kolven.
Mijn zoontje is zelf gestopt op 2jaar5maanden. Ik was toen pril zwanger van dit kindje waardoor de melk op was en hij er dan maar mee stopte.
Tot 6 maanden heeft hij enkel borstvoeding gehad en daarna met vaste voeding begonnen. Tot 1 jaar moedermelk als hoofdvoeding.