22 Reacties

3 maanden geleden

Heel normaal, betekent dat het allemaal goed verloopt 💖

3 maanden geleden

Reactie op MalikaD

Heel normaal, betekent dat het allemaal goed verloopt 💖
Oh, dan ben ik toch al wat gerustgesteld! Bedankt ! 🥰

3 maanden geleden

Ik ben voor het eerst zwanger en had dit voor op 17/18w, maar zonder dat ik het besefte. Ik werd ´s morgens wakker (sliep zonder bovenstuk) en zag een mooie ronde vlek op het matras. Mijn man en ik waren aan het lachen dat ik wel op een vreemde plaats heb gekwijld, ter hoogte van mijn borsten. We lieten het daarbij. Een paar dagen later weer zo´n vlek, maar nu op mijn shirt (liep thuis rond zonder bh) en het matchte exact met de hoogte van mijn tepel. Toen wisten we dat ik niet had gekwijld. 😅 Ondertussen het ook al in de ochtend uit zien komen/lopen, maar echt een beetje en toevallig dat we het zagen omdat mijn borst nat aanvoelde tegen mijn man zijn rug. Dus zelf voel ik het nog niet dat er iets uit komt, ik merk het pas als het ´te laat´ is. 😊 Trouwens ook maar langs 1 kant; mijn linkerborst.

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik ben voor het eerst zwanger en had dit voor op 17/18w, maar zonder dat ik ...
Hahaha zalig ! 😂 bij mij is het de rechterkant. Ik dacht huh dat kan toch echt geen melk zijn 😅 dus ik aan het duwen op mijn tepel maar er kwam niks uit 😂 bij mij was het ook een hele vlek op mijn t-shirt (loop ook graag thuis op mijn gemak rond zonder bh ) had dus ook niets door … ik dacht dus ook eerst dat ik met mijn actimel gemorst had maar dat was niet zo .. twas andere melk 😅😅

3 maanden geleden

Bij mij is het ook al enkele weken. Niet echt veel maar wel genoeg om vlekken achter te laten in m’n bh’s. Blijkt inderdaad volkomen normaal te zijn. En op zich een goed teken hé. Die melkproductie op gang doen komen zal misschien al geen problemen opleveren 😅

3 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Bij mij is het ook al enkele weken. Niet echt veel maar wel genoeg om vlekk ...
Dat klopt indd , zal maar compresjes gaan halen want moet vrij irritant zijn als je een hele dag op werk met een “natte” bh moet lopen 🫠😂

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Hahaha zalig ! 😂 bij mij is het de rechterkant. Ik dacht huh dat kan toch ...
Hahahah, mensen kunnen ons niet kwalijk nemen dat je denkt dat je actimel hebt gemorst net omdat het zo subtiel gebeurt. 😂 Ik weet niet wat ik had verwacht, maar in mijn hoofd dacht ik dat ik het wel zou voelen als er iets uit mijn lichaam zou lekken. Guess not. 😂 Misschien dat we het bewuster voelen nadat we bevallen zijn, I don't know...

3 maanden geleden

Hahaha fantastisch die conversatie 😂😂 Die mannen… 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hahaha fantastisch die conversatie 😂😂 Die mannen… 🤭
Khad ook niks anders verwacht ma vond het wel grappig 😂

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hahahah, mensen kunnen ons niet kwalijk nemen dat je denkt dat je actimel h ...
Awel dat dacht ik dus ook maar heb niets ervan gevoeld 😄😄 ben blij dat ik niet de enige ben dan 😂

3 maanden geleden

Yup, ik slaap in een tshirt en ben deze ochtend ook wakker geworden met een natte plek aan 1 kant 😅

3 maanden geleden

Opgepast als er baby’s of baby geluiden in de buurt zijn. Dan is de kans op lekken groter :) had ik voor met mijn nichtje.

3 maanden geleden

Reactie op 88eefje88

Opgepast als er baby’s of baby geluiden in de buurt zijn. Dan is de kans op ...
HEHHH ?? 😳

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

HEHHH ?? 😳
Dan werkte mijn productie bij mijn vorige zwangerschappen meer. :) waardoor ik begon te lekken.

3 maanden geleden

Ik was gisteren onze nieuwe lounge aan’t opzetten in de tuin & dacht oké, terug die douche in want ik zweet me te pletter. Op mijn BH rond mijn tepel had ik een verharde vlek & vroeg me af of dit nu dat lekken was?! 🤯

3 maanden geleden

Ik heb dit sindskort ook!! Vlekken op mijn pyjamatopje. Dacht eerst tandpasta ofzo maar dat zou er anders uitzien 😂 bh's gecheckt en jawel hoor. Wat komt er nog allemaal 🙈

3 maanden geleden

Ik heb dit nog niet voor gehad denk ik, ben nu 22w+1

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik was gisteren onze nieuwe lounge aan’t opzetten in de tuin & dacht ok ...
Mijn ronde vlekken zijn ook wat ´uitgehard´, dus ja, waarschijnlijk ben je vocht verloren uit je borst! 😁

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik was gisteren onze nieuwe lounge aan’t opzetten in de tuin & dacht ok ...
Bij mij is het ook hard als het opdroogd … 😄

3 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Mijn ronde vlekken zijn ook wat ´uitgehard´, dus ja, waarschijnlijk ben je ...
Ooh noo 😂