5 Reacties

3 maanden geleden

Ik ga raad vragen bij een borstconsulent.. heb zelf grote borsten ( F cup) en zou graag een handsfree willen, maar weet niet goed welke merken en of dit gaat lukken...

3 maanden geleden

Mij was in de winkel waar we de geboortelijst leggen gezegd om te wachten tot na de bevalling. Op voorhand weet je niet als het gaat lukken om borstvoeding te geven. Daarnaast is iedereen ook anders en heeft iedereen een andere soort pomp nodig. Er was mij ook gezegd dat je verschillende kolven/pompen kan uittesten om te zien wat voor jou het beste werkt. Zelf wil ik ook graag borstvoeding geven, indien het lukt. Ik ga pas na de bevalling een pomp kopen en op voorhand eens kijken om verschillende uit te testen/een consultatie te nemen om een goeie te vinden en eventueel dan even eentje te huren om langer eens te testen voordat ik hem aankoop.

3 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ik ga raad vragen bij een borstconsulent.. heb zelf grote borsten ( F cup) ...
Hier zit ik ook mee, had tot voor de zwangerschap een F maar zit nu al op G/H dus ga dat wss ook wel doen

3 maanden geleden

Mijn vroedvrouw raadde ooi aan te wachten tot na de bevalling. Stel dat het niet lukt heb je een foute aankoop gedaan

3 maanden geleden

Ik was hard aan het twijfelen toen de elvie in korting stond, maar ik wacht ook tot de baby er is en doe dan een kolfconsult!