4 Reacties

Ă©Ă©n maand geleden

Stel dat live BV geven bij mij niet zo goed vlot, ga ik ook combineren met kolvem. Je kan bij de mutualiteit eentje huren in het begin, meestal is dit een van Medela die heel goed is om de eerste productie op gang te trekken. Dus dat zou ik in dat geval doen. Nadien ging ik een borstconsult doen, daar krijg je uitleg over de verschillende soorten kolven, en kan je ook verschillende kolven uitproberen. Ook de borstschilden kan je 'passen' daar want daar zijn ook verschillende groottes in.

Ă©Ă©n maand geleden

Vroedvrouw raadde mij aan om eerst te kijken of borstvoeding lukt & dan een consult te doen voor welke kolf :) stel dat het niet lukt en je koopt het op voorhand is dat een stomme kost

Ă©Ă©n maand geleden

Welke kolf het beste voor je werkt is redelijk persoonlijk. Eerste x heb ik een gehuurd bij het ziekenfonds. Dat was ok 2de keer een medela gekocht. Heel basic en pak beter en sneller dan die eerste. Kolf is hoe dan ook goed om in huis te hebben mocht je eens weg zijn of problemen hebben (moeilijke drinker, extreem kapotte tepels,beginnende borstontsteking, opkrikken productie,..)
Ik ga wss medela of lansinoh pakken. Maar nog aan het twijfelen de welke. Wij gaan nieuw kopen want mijn vriend wilt niet graag huren of 2de hands omdat dan andere die ook hebben gebruikt. Deze zijn ook goed: ▪️mammie ▪️medela ▪️lansinoh ▪️Elvie ▪️avent