31 Reacties

10 dagen geleden

Ook de wisser gehad maar geen bloedverlies .. zou toch eens bellen met bloedverlies

10 dagen geleden

Hey! Ja hoor, bij uitstrijkes maken ze vaak een klein wondje, wanneer je dan vocht verlies verdunt dat bloed en ziet het er zo uit. Had ik twee weken geleden ook. De volgende dag was dit weg. Beetje int oog houden, maar als het hierbij blijft kan dat geen kwaad!

10 dagen geleden

Reactie op HanckChar

Hey! Ja hoor, bij uitstrijkes maken ze vaak een klein wondje, wanneer je da ...
Oh ok dankjewel

10 dagen geleden

Sorry maar die GBS wisser zou denk ik toch geen wondje mogen maken? Da is precies een wattenstaafje die ze zachtjes overal (vaginaal, perineum en anaal) even rond wrijven… heeft die uw urinebuis gewisserd ofzo? Uitstrijkjes zijn totaal iets anders. Dit zou niet mogen pijn doen of schade aanrichten

10 dagen geleden

Reactie op elighes

Sorry maar die GBS wisser zou denk ik toch geen wondje mogen maken? Da is p ...
Lijkt me ook

10 dagen geleden

Reactie op elighes

Sorry maar die GBS wisser zou denk ik toch geen wondje mogen maken? Da is p ...
Bij mij was die gbswisser enkel vaginaal gedaan

10 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Bij mij was die gbswisser enkel vaginaal gedaan
Dan nog, het is een wattenstaafje en zou echt heel lichtjes vaginaal gewisserd moeten zijn, hou het in de gaten en anders zou ik toch eventjes bellen. Zou niet mogen met zo’n wisser of heeft een andere oorzaak die zou uitgezocht moeten worden ☺️ succes!

10 dagen geleden

Reactie op elighes

Dan nog, het is een wattenstaafje en zou echt heel lichtjes vaginaal gewiss ...
Ja het deed wel pijn toen ze de wisser inbracht en ermee draaide en uithaalde, en toen ik thuis kwam moest ik zo plassen en toen zag ik bij het afvegen dat er bloed was zocht er niets achter, en nu paar uur verder nog steeds daarmee dat ik het hier eens vroeg, ik ben nu 35w+1d

10 dagen geleden

Bij bloedverlies zou ik gewoon bellen. Zo’n wisser kan in principe geen schade aanrichten, tenzij ze inderdaad ergens gekotterd hebben waar ze niet moeten kotteren 🫠

10 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Ja het deed wel pijn toen ze de wisser inbracht en ermee draaide en uithaal ...
Ik voelde er totaal niets van... dus toch vreemd en zeker dat het na een paar uur nog steeds is?

10 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Ja het deed wel pijn toen ze de wisser inbracht en ermee draaide en uithaal ...
Amai dan heeft ze u wel bruusk gewisserd om u te toucheren!

10 dagen geleden

Ik heb vorige week ook een uitstrijkje moeten laten nemen en gynaecoloog waarschuwde me dat er kans was op licht bloed verlies.. door de GBS wisser.. dag nadien was dit over.. dus denk niet echt reden tot paniek

10 dagen geleden

Reactie op Justine96

Bij bloedverlies zou ik gewoon bellen. Zo’n wisser kan in principe geen sch ...
Ik heb gebeld en ze zeiden zelf het zal wel een adertje zijn of er zal een klein wondje zijn dusja dan denk ik ok

10 dagen geleden

Reactie op elighes

Amai dan heeft ze u wel bruusk gewisserd om u te toucheren!
Haha ja dacht dat ze niet veel tijd had want kheb nog nooit pijn gehad bij een wisser afname 😅 maar ja

10 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Ik heb gebeld en ze zeiden zelf het zal wel een adertje zijn of er zal een ...
Mss een heel rare vraag, maar heb je daar geen last van / of zou je dat dan ook niet gehad hebben wanneer je intiem was? 🤭

10 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Haha ja dacht dat ze niet veel tijd had want kheb nog nooit pijn gehad bij ...
En voelde het niet alsof ze verkeerd zat? Als je het verliest bij het plassen en het dan pijn doet?

10 dagen geleden

Reactie op Justine96

Mss een heel rare vraag, maar heb je daar geen last van / of zou je dat dan ...
Euhm? Als ik intiem ben met mijn man heb ik geen pijn of bloedverlies nog nooit gehad, ja buiten als we intiem waren als ik ongesteld was 😁

10 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Euhm? Als ik intiem ben met mijn man heb ik geen pijn of bloedverlies nog n ...
Hahaha nene ik heb het over je vorige topic, waarin je zei dat je toch nog intiem was geweest paar dagen terug.

10 dagen geleden

Reactie op Justine96

Hahaha nene ik heb het over je vorige topic, waarin je zei dat je toch nog ...
Ahja nee geen pijn of bloedverlies toen, het is echt pas begonnen na dat ik terug kwam van bij de gynaecoloog

10 dagen geleden

Ik heb ook bloed verloren en drie dagen pijn gehad een zuur gevoel beneden.