Dame's
Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en zij heeft de GBS wisser afgenomen, nu heb ik pijn bij het plassen en verlies ik bloed, is dit normaal zijn er nog dames die dit hebben gehad?
Hey! Ja hoor, bij uitstrijkes maken ze vaak een klein wondje, wanneer je dan vocht verlies verdunt dat bloed en ziet het er zo uit. Had ik twee weken geleden ook. De volgende dag was dit weg. Beetje int oog houden, maar als het hierbij blijft kan dat geen kwaad!
Sorry maar die GBS wisser zou denk ik toch geen wondje mogen maken? Da is precies een wattenstaafje die ze zachtjes overal (vaginaal, perineum en anaal) even rond wrijven… heeft die uw urinebuis gewisserd ofzo? Uitstrijkjes zijn totaal iets anders. Dit zou niet mogen pijn doen of schade aanrichten
Dan nog, het is een wattenstaafje en zou echt heel lichtjes vaginaal gewisserd moeten zijn, hou het in de gaten en anders zou ik toch eventjes bellen. Zou niet mogen met zo’n wisser of heeft een andere oorzaak die zou uitgezocht moeten worden ☺️ succes!
Dan nog, het is een wattenstaafje en zou echt heel lichtjes vaginaal gewiss ...
Ja het deed wel pijn toen ze de wisser inbracht en ermee draaide en uithaalde, en toen ik thuis kwam moest ik zo plassen en toen zag ik bij het afvegen dat er bloed was zocht er niets achter, en nu paar uur verder nog steeds daarmee dat ik het hier eens vroeg, ik ben nu 35w+1d
Bij bloedverlies zou ik gewoon bellen. Zo’n wisser kan in principe geen schade aanrichten, tenzij ze inderdaad ergens gekotterd hebben waar ze niet moeten kotteren 🫠
Ik heb vorige week ook een uitstrijkje moeten laten nemen en gynaecoloog waarschuwde me dat er kans was op licht bloed verlies.. door de GBS wisser.. dag nadien was dit over.. dus denk niet echt reden tot paniek