13 Reacties

6 maanden geleden

Hier van zondag tot woensdag bloeding gehad, je lichaam geeft rust nodig, echt luisteren hoor

6 maanden geleden

Ik zou toch voor de zekerheid nog eens naar de gyneco bellen of eventueel langs gaan op spoed. Beter ne keer te veel dan te weinig zeg ik altijd

6 maanden geleden

Heb je medicatie voorgeschreven gekregen? Ik kreeg extra progesteron capsules … Die de baarmoeder rustiger krijgen waardoor ik niet meer gebloed heb… is mijn eerste zwangerschap dus kan nergens gaan vergelijken . Vermoeidheid - misselijk- maagzuur- snel buiten - I’m all in 😅

6 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Heb je medicatie voorgeschreven gekregen? Ik kreeg extra progesteron capsul ...
Nee, die heb ik (nog) niet voorgeschreven gekregen. Zit nu op Spoed. Mocht het opnieuw niks zijn, ga ik dat de gyn voorstellen. Bedankt voor de tip!

6 maanden geleden

Reactie op fjona

Ik zou toch voor de zekerheid nog eens naar de gyneco bellen of eventueel l ...
Ondertussen zit ik op Spoed. Duim voor me!

6 maanden geleden

Reactie op LinR

Nee, die heb ik (nog) niet voorgeschreven gekregen. Zit nu op Spoed. Mocht ...
Zou ik zeker doen! Veel succes en stuur me maar een update 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Lore Demuynck

Hier van zondag tot woensdag bloeding gehad, je lichaam geeft rust nodig, e ...
Ben ik van plan als dit weer niks mocht zijn. Zit nu op Spoed. Duim voor me!

6 maanden geleden

Reactie op LinR

Ben ik van plan als dit weer niks mocht zijn. Zit nu op Spoed. Duim voor me ...
Laat je iets weten?

6 maanden geleden

Je kan eigenlijk beter naar de verloskamer bellen. Dan mag je normaal daar langsgaan voor controle want op spoed kan het soms laaang duren... Hier ook bloedingen gehad (maar heb een hematoom in de baarmoeder). Progesteron nemen en rustig aan doen is de boodschap!

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Je kan eigenlijk beter naar de verloskamer bellen. Dan mag je normaal daar ...
Inderdaad hier ook zo! 🍀🍀

6 maanden geleden

Hallo allemaal! Net terug van Spoed/gyn van wacht. Wat een rollercoaster! Alles is (voorlopig) nog in orde met de baby. Gegroeid sinds de vorige echo en hartje klopt nog stevig. Toch was er reden voor bezorgdheid en net zoals een aantal andere mama's heb ook ik nu de progesteronmedicatie gekregen. Moest er zelfs niet achter vragen. Net zoals een aantal andere mama's gezegd hadden kreeg ik nu ook te horen "luister naar je lichaam en neem rust!". Dank jullie wel voor het advies en de steun die ik van jullie mocht ontvangen. Daar in de wachtkamer was dat toch een klein lichtpuntje :)

6 maanden geleden

Reactie op LinR

Hallo allemaal! Net terug van Spoed/gyn van wacht. Wat een rollercoaster! ...
Oh! Super blij voor jou. Zal schrikken geweest zijn. Luisteren naar je lichaam en goed rusten.

6 maanden geleden

Reactie op LinR

Hallo allemaal! Net terug van Spoed/gyn van wacht. Wat een rollercoaster! ...
Oh! Goed dat ze het hebben voorgeschreven. Probeer nu wat te rusten na deze “helse” avond. Je hebt het verdient! En rust nu gedurende de komende dagen voldoende en laat je baby maar groeien. Bij twijfel kan je altijd eens binnen springen in een praktijk voor een tussentijdse echo. Veel succes nog 🍀☺️