8 Reacties

7 maanden geleden

Normaal vind je het echt onder de noemer ´hCG´. Maar euhm.. een paar dagen geleden had een vrouw in deze groep dit ook voor en bleek dat haar huisarts was vergeten aan te vinken dat hCG moest nagekeken worden. 🥲🙈

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Normaal vind je het echt onder de noemer ´hCG´. Maar euhm.. een paar dagen ...
Ohnee. Dus nog langer wachten want dan vrees ik dat mijn dokter dat ook vergeten is. Enige wat ik vind is toxoplasma staat postief onder namelijk +513. Maar dat zal het dan ook niet zijn. Het is mijn eerste zwangerschap dus ken er niks van 😏

7 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Ohnee. Dus nog langer wachten want dan vrees ik dat mijn dokter dat ook ver ...
Toxoplasmose is een infectieziekte dat je kan krijgen van rauw vlees of door uitwerpselen van katten. De helft van de vrouwen test er positief op, wat meestal inhoudt dat je er nu immuun voor bent. Als de cijfertjes staan bij ´toxoplasmose IgG´, dan zijn dit antistoffen en is dat eigenlijkeen zorg minder tijdens de zwangerschap. :)

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Toxoplasmose is een infectieziekte dat je kan krijgen van rauw vlees of doo ...
Oh oke. Dan is dat al goed nieuws. Dan maandag maar dokter bellen en vragen of hij deze keer wel wilt testen of ik effectief zeker zwanger ben. Maar denk het wel. Al 5 dagen overtijd en de test gaf al na 2 seconden 2 dikke strepen aan 🙂

7 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Oh oke. Dan is dat al goed nieuws. Dan maandag maar dokter bellen en vragen ...
Dan ben je zeker zwanger als je al zo snel 2 streepjes kreeg en ze ook al zo duidelijk zijn. 🥰 Ik heb na mijn eerste zwangerschapstest nog een wekenindicator-test gedaan van Clearblue, ik kon het me niet laten. 🤭 Het gaf extra ´zekerheid´ om ´2-3´ te zien staan op de test.

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dan ben je zeker zwanger als je al zo snel 2 streepjes kreeg en ze ook al z ...
Net terug contact met dokter gehad. Hij was inderdaad vergeten hcg aan te vinken. Ondertussen is de fout rechtgezet en blijk ik inderdaad 5 weken zwanger te zijn. 😍 13 mei eerste echo.

7 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Net terug contact met dokter gehad. Hij was inderdaad vergeten hcg aan te v ...
Proficiat! 🥰 Blijkbaar gebeurt het dus wel vaker dat dokters het vergeten aan te vinken. 😅

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Proficiat! 🥰 Blijkbaar gebeurt het dus wel vaker dat dokters het vergeten ...
Dankuwel ❤️ dit geeft nu toch pas een geruster gevoel 😀