58 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Fiie
Resultaten zijn net binnen en zien er niet zo goed uit 😔 huisarts neemt ni ...
Ooohh 😞🫂 Bedoel je dat de hcg waarden niet hoog genoeg liggen? Want het kan ook zijn dat je een latere innesteling had. Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar hoop alsnog dat je goed nieuws mag ontvangen. 🤞🏻
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ooohh 😞🫂 Bedoel je dat de hcg waarden niet hoog genoeg liggen? Want het k ...
De vorige keer lag de waarde bijna dubbel zo hoog als nu 😔
Toen had ik 806 en nu maar 429. Normaal zou ik nu 5w moeten zijn en toen was ik 4w5d.
Huisarts is niet te bereiken en natuurlijk is mijn gynaecoloog net nu weer op verlof, net zoals bij mn miskraam 😔
7 maanden geleden
Reactie op Fiie
De vorige keer lag de waarde bijna dubbel zo hoog als nu 😔
Toen had ik 806 ...
429 is zeker een goeie waarde! Het gaat over de stijging. Ik had bij mijn miskraam in augustus ook een veel hogere waarde of bij deze zwangerschap ( toen 571 en nu begonnen met 54) ondertussen 23 weken zwanger dus panikeer nog niet, het kan zeker goedkomen!
7 maanden geleden
Reactie op Maité87
Ik hoop dat je snel je huisarts kan spreken! Die angsten zijn intens en kun ...
De huisarts heeft gezegd dat ik niet mag vergelijken en dat het cijfer wel hoog genoeg is.
En toch blijft die onzekerheid knagen..
Proberen om er niet te veel bij stil te staan en hopen dat het volgende onderzoek goed is. Meer kunnen we nu toch niet doen.
7 maanden geleden
Reactie op Fiie
De huisarts heeft gezegd dat ik niet mag vergelijken en dat het cijfer wel ...
Vergelijken is zelden goed he.. Maar zo’n natuurlijke reflex. Het enige wat we kunnen proberen is positief denken. Al vind ik dat zelf makkelijker gezegd dan gedaan. Kwil mijn vruchtje endorfine gunnen ipv cortisol. Goede moed tot de volgende echo 🍀
7 maanden geleden
Reactie op Faye_
Worden er standaard twee bloedtesten gedaan? Ik had er maar eentje en heb d ...
Ik ben zo blij dat je dit vraagt, want dat speelt ook de hele tijd in mijn hoofd. Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap waren er zoveel bloedafnames.. Nu enkel om mijn zwangerschapstest te bevestigen 🙈. Mijn gynaecoloog zegt dat het niet nodig is, als alles er « juist » uitziet. Benieuwd naar de mening van anderen!
7 maanden geleden
Reactie op Faye_
Worden er standaard twee bloedtesten gedaan? Ik had er maar eentje en heb d ...
Normaal 1 op het begin. Moest je zelf er nog 1 willen, door omstandigheden, dan kan je nogmaals bloed laten trekken.
Zo had ik dat vorige keer aangevraagd omdat ik bloedingen had. Nu ga ik het volgende week ook aanvragen, om 'zekerder' te zijn, dat de waarde goed omhoog gaat. Want zo wachten tot de 8weken echo, is zo lang als je onzeker bent 🙈